Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 15 listopada 2024 06:02
Reklama
Reklama
Reklama

Od jutra ważne zmiany w ruchu osobowym i samochodowym przez Bramę Główną ZAK

Od jutra ważne zmiany w ruchu osobowym i samochodowym przez Bramę Główną ZAK


W Grupie Azoty ZAK S.A. rozpoczęły się prace w ramach modernizacji systemu wag, w związku z czym przewidywane są czasowe ograniczenia w zakresie ruchu osobowego i samochodowego przez Bramę Główną zakładów.

Plany dotyczące organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji przedstawione zostały w załączonym piśmie. Niektóre zmiany będą obowiązywać już od 29 stycznia 2020 r. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z załącznikiem.

O ewentualnych zmianach terminów Spółka będzie informować z odpowiednim wyprzedzeniem.


Źródło: Grupa Azoty ZAK S.A.

zak brama zmiany

zak brama zmiany

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

KK69 06.02.2020 15:23
Wyście i tunel od 4 peronu w kierunku Pogorzelca został wykonany w 1978 roku przez Kędzierzynski Oddzial Usuwania Szkód Górniczych ( DOS) obecnie jest w zarządzie Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu, a to jest chyba daleko od Kędzierzyna i poza tym mają to "w głębokim poważaniu" Również hol i bud dworca jest w gestii Wrocławia. Tunel od 4 peronu do 1 peronu oraz perony są w gestii PLK, a więc wyjście na Pogorzelec nie jest ich własnością i nie jest w ich strefie zainteresowania, zresztą również swoim obiektem nie za bardzo są zainteresowani, widać to po remoncie tunelu gdzie pozostawiono niepotrzebne i ohydne blachy kanały od sterowania wyswietaczy informacyjnych z tunelu i peronów a których już dawno nie ma. Należy tu nadmienić ze że współpracy PKP i MIASTA w 1978 r powstało wyście na Pogorzelec, niestety ta współpraca obecnie Miasta z PKP jest szczątkowa albo w ogóle jej nie ma. Wydaje się że w Urzędzie Miasta nikt się nie orientuje w obecnej strukturze PKP (po zmianach w 1997 r) i dlatego nie ma żadnej współpracy pomiędzy tymi instytucjami, a chyba też brakuje zainteresowania Miasta sprawami na styku z PKP. Powyższy artykuł nie rozwiąże problemu, gdyż do jego załatwienia chęci z obu stron, a jeżeli jedna i druga strona sprawy "olewa" to nawet rozprawa doktorską nie pomoze

max 05.02.2020 15:36
Przy takim podejściu do sprawy nie koniecznie muszą to być ludzie z meliny lecz tacy jak ty i podobni do ciebie,czyli tacy co im wszystko wisi!

realista 05.02.2020 15:01
Co tu remontować?, kilka puszek farby wystarczy aby odświeżyć to wejście, myślę że PKP/ PLK jest stać na taki "wydatek". Swoją drogą co niektórzy wypowiadają się aby zamknąć to przejście, to im odpowiem, zamknąć to sobie mogą rozporek bo sikaniu., i to ma sens.

Kazimiera 05.02.2020 14:33
pan Piotr nie jesteśmy na ty panie chamie!

Jaca 05.02.2020 10:17
Zamknąć to przejście całkowicie. Szkoda remontować bo i tak bezstresowo wychowane dzieci zrobią swoje.

pan Piotr 05.02.2020 08:54
ty się lepiej sama zamknij. lepiej mieć takie syfiaste wyjście na Pogorzelec niż żadne

Sytefan 05.02.2020 00:03
I tej odpowiedzi udzielił gostek z pensją ponad 10K, mieszkający w jakimś apartamencie i go jakiś syf w K-k obchodzi tyle co woda na Marsie. Pełno dupków wokoło.

Kazimiera 04.02.2020 22:23
Zamknąć . Nie ma sensu remontować czegoś co i tak będzie zdewastowane przez tzw ludzi z meliny.

Jan 04.02.2020 22:05
Fakt, trąci myszką i to sporo... Przypominają się co najmniej lata 80-te ubiegłego wieku. Ciekawe czy osoba z PKP odpowiedzialna za rezygnację z remontu tego przejścia, chciałaby mieć np. na swoim prywatnym terenie coś podobnie szkaradnego? Pewnie nie, ale gdy już chodzi o innych to ma ich najwyraźniej w głębokim poważaniu...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ