Reklamie w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, jest poświęcone jedno ze szkoleń odbywających w czwartek w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Szkolenie prowadzi Mirosław Marzec, certyfikowany trener marketingu internetowego. Uczestnikami są przedsiębiorcy, pracownicy firm oraz instytucji.
W ramach szkolenia można dowiedzieć wszystkiego o skutecznych działaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Coraz więcej podmiotów decyduje się na prowadzenie samodzielnych działań marketingowych na Facebooku. Aby były one jednak skuteczne, konieczne jest sprofilowanie przekazu reklamowego za pomocą szeregu narzędzi wykorzystujących informacje o użytkownikach. Uczestnicy szkolenia poznają tajniki marketingu w mediach społecznościowych, jak i przykłady dobrze i źle przeprowadzonych kampanii.
Koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Kędzierzynie-Koźlu jest Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy. Cykl szkoleń trwa.
Reklama
Reklama w mediach społecznościowych bez tajemnic. Szkolenie w Inkubatorze Przedsiębiorczości
- 15.11.2018 11:13
Napisz komentarz
Komentarze