Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 25 listopada 2024 09:14
Reklama
Reklama
Reklama

Starego mostu już nie ma. Do budowy nowego wykorzystywane są barki rzeczne [WIDEO]

Starego mostu już nie ma. Do budowy nowego wykorzystywane są barki rzeczne [WIDEO]
Trwają roboty nad Kanałem Kędzierzyńskim, gdzie przebudowywany jest most kolejowy w ciągu linii kolejowej nr 199. Przy budowie nowej konstrukcji wykorzystywane są barki rzeczne.

Prace przy przebudowie mostu nad Kanałem Kędzierzyńskim mają potrwać do końca sierpnia, zaś cała inwestycja ma zostać zakończona dwa miesiące później. Modernizacja trasy ze Sławięcic do Nowej Wsi ma skutkować zwiększeniem maksymalnej prędkości pociągów na tym odcinku do 120 km/h.

Przebudowywany most jest jednym z trzech bliźniaczych obiektów znajdujących się w tym miejscu, dwa pozostałe mosty znajdują się w ciągu linii kolejowej nr 137. Decyzja o tym, czy również one zostaną poddane modernizacji ma zostać podjęta po opracowaniu studium wykonalności.

Na czas przebudowy mostu zamknięta została żegluga na Kanale Kędzierzyńskim. Ma to związek m.in. z tym, że część robót prowadzona jest z dwóch barek rzecznych. Więcej w materiale wideo:

https://www.youtube.com/watch?v=Jy8yzJJu1Z0&
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

efghjr 25.06.2019 10:50
żeby było szybciej

bob budowniczy 21.06.2019 15:23
A to na kanale kędzierzyńskim istnieje jakaś żegluga? Bo piszecie że została wstrzymana. Ostatnio widziałem jak żeglowały tam dwie żaby, jedna na drugiej. Pewnie już się rozłączyły i przestały żeglować.

bob budowniczy 21.06.2019 15:19
A po co na odcinku Sławaięcice - Nowa Wieś rozwijać prędkość 120/h ?

Stary kolejarz 21.06.2019 11:44
Wegiel poplynie koleja, tez ladnie!!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ