Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 00:37
Reklama
Reklama
Reklama

Bankomat wciągnął 5 tysięcy i zgasł. Mieszkanka Kędzierzyna-Koźla bała się, że straci pieniądze

Bankomat wciągnął 5 tysięcy i zgasł. Mieszkanka Kędzierzyna-Koźla bała się, że straci pieniądze
Nie ma gotówki, nie ma potwierdzenia, bankomat przestał reagować. Taka sytuacja spotkała panią Jolantę z Kędzierzyna-Koźla. Po pierwszym kontakcie z bankiem kobieta zaczęła się obawiać, że długo nie zobaczy swoich pieniędzy, a nawet, że bezpowrotnie je utraciła.

26 listopada pani Jolanta udała się do bankomatu przy placówce Banku ING przy ulicy Wojska Polskiego, aby wpłacić 5 tys. zł na konto za pośrednictwem bankomatu. Włożyła kartę, następnie zgodnie z poleceniami urządzenia umieściła gotówkę w podajniku. Pieniądze zostały pobrane, a wtedy bankomat zgasł. Nie reagował na żadne komendy, nie zwrócił również karty. Kobieta od razu skontaktowała się z bankiem, ale reklamacja nie przebiegła po jej myśli.

- Okazało się, że bankomat przy ING nie należy do ING. Przez kilka dni nikt nie wiedział, co się stało z moimi pieniędzmi - opowiada pani Jolanta.

Co ciekawe, następnego dnia znajomy pani Jolanty w tym samym bankomacie próbował wypłacić pieniądze. Gdy podszedł do urządzenia, wystawała z niego dzień wcześniej utracona karta. Przekazał ją pracownikom placówki.

Po interwencji pani Jolanty skontaktowaliśmy się z ING, aby zapytać o los należącej do niej gotówki. Piotr Utrata, rzecznik prasowy banku, zapewnił nas, że reklamacja została uwzględniona, a pieniądze wróciły już do klientki. Rzeczywiście, na koncie pani Jolanty pojawił się przelew.

- Po tygodniu oczekiwania, po tym, gdy w końcu zrobiłam straszną awanturę na profilu banku na Facebooku, pieniądze po kilku godzinach były na koncie. Wniosek na przyszłość, trzeba tak trzeba działać od razu - konkluduje klientka banku.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Joanna 23.02.2019 15:24
Potwierdzam ten cały bank to porażka na zapytania nanków odpowiadają z szybkością ślimaka mimo że wiadomość tytułowsna jest jako bardzo ważna a kolejne informacje to takie że w przypadku zwłoki zostaną zablokowane środki mają to w nosie i przez swoje lekcewarzące podejście doprowadzają do tego że dwa tygodnie nie mam pieniędzy ani ja ani odbiorca doradzają składanie reklamacji po czym informują że miesiąc będą nad nią się pocić kpina jak ktoś chce stracić pieniądze to niech zostanie klientem ING

Rychu, taki lepszy Ryszard 11.12.2018 15:39
Co się tyczy mojego korzenia jest prosty, gruby jak buława hetmańska, wywodzę się ze szlachty jako się zowie, to jest oczywista oczywistość. Każdy prawdziwy Polak jest Sarmatą, sie wie, nie ma co badać. Populizm to moje drugie imię, wszystko co piszę to jest prawda czasu i ekranu tvp, z niego bowiem czerpię moją wiedzę.

Z 11.12.2018 15:20
Wniosek na przyszłość nie kozystajcie z usług tego banku

parafianin z Lenartowic 11.12.2018 10:32
znacjonalizować tacę!!!

Rychu, taki lepszy Ryszard 11.12.2018 09:37
Wniosek jest jeden, dużo tu bogaczy na forum co z 5000 latają, zamiast wszystko w skarpecie trzymać, tak jak przykład I Bonaparte RP daje.

Krzyś 11.12.2018 06:46
Ja też wpłaciłem 5 tysięcy które nie zostały zaksięgowane i w ramach zadośćuczynienia bank dał mi 10 tysięcy. Oczywiście był to bank państwowy, nasze srebro narodowe, ba nawet złoto narodowe.

QW 10.12.2018 23:38
Co ma do tego obcy kapitał? Kierujesz się emocjami i populizmem, nie podajesz zaś żadnych konkretnych, rzeczowych i sprawdzonych dowodów oraz argumentów. Obecny polski rząd popełnia wiele błędów (kwestia SKOKów jest niezwykle fascynująca), ale to temat na osobną dyskusję. Jeżeli "prawdziwy Polak" to ma być ciemny chłop zamknięty na wszystko co z zewnątrz, zacietrzewiony, uprzedzony wobec wszystkich i wszystkiego, z klapkami na oczach, niedouczony i niechcący się douczyć to ja dziękuję za takich Polaków. Poza tym, w czym ta "prawdziwa" polskość ma się przejawiać? W poglądach? Poglądy to jedno, polskość to drugie. Może w korzeniach? Radzę w takim razie sprawdzić swoje rodzinne korzenie - wielu z nas ma najróżniejsze wpływy spowodowane wojnami, przesiedleniami, migracjami itd. Zamiast rzucać teksty wyssane z rzeczywistości i podburzające ludzi, proponuję skupić się na sensownej argumentacji.

NoName 10.12.2018 22:42
Tan wpłatomat bardzo często tak się zachowuje a klienci muszą czekać na swoje pieniądze. Już kilka razy zastanawiałam się czy nie zmienic banku....

A. 10.12.2018 21:42
Moje pieniądze dwa lata temu wciągnął wpłatomat ING w Koźlu. Też było to ok 5 tysięcy zł. Przyjęto moją reklamację i na szczęście odzyskałam pieniądze ale też po tygodniu czekania.

Rychu, taki lepszy Ryszard 10.12.2018 21:13
To tak jest jak się trzyma polskie pieniądze w zachodnim banku a dodatkowo nie daj Boże idzie do bankomatu należącego do obcego kapitału. To jest dowód jak chcą nas, Prawdziwych Polaków okraść. Takie coś nigdy się nie może zdarzyć w polskim banku. Rząd idzie dobrą droga nacjonalizując wyprzedane banki - srebra narodowe. Mało co a udało by się z bankami Czarneckiego ale poczekajta, dobierzem mu się do skóry...

Hustler80 10.12.2018 21:11
Miałem identyczna sytuację w Ing w łóżku chyba w 2010 roku był piątek,też kwota 5tys,w sobotę był wtedy pamiętam otwarty bank wszystko załatwiłem w poniedziałek miałem spowrotem na koncie pieniążki.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ