Około trzy tygodnie temu mieszkańcy osiedla Powstańców Śląskich z radością przyjęli informację o otwarciu nowego sklepu. Tuż przy budynku administracji osiedla przy ul. Królowej Jadwigi 12 otwarty został market Stokrotka. O dynamicznie rozwijającej się marce na polskim rynku, o ofercie oraz o tym, co klienci lubią najbardziej, czyli o promocjach opowiada Michał Skłodowski franczyzobiorca sieci Stokrotka.
- To już drugi sklep pod szyldem Stokrotki w Kędzierzynie-Koźlu. Podobno cała sieć rozwija się w dynamicznym tempie?
- Patrząc globalnie to rzeczywiście możemy mówić o dużym rozwoju całej sieci. Stokrotka tylko w 2017 roku otworzyła aż 77 punktów, a całkiem niedawno sieć przekroczyła już liczbę 500 sklepów w skali całego kraju. Do końca roku firma przejmie sieć ALDIK, zwiększając liczbę sklepów do 570. Te liczby mówią same za siebie. Nie tylko potwierdzają zainteresowanie klientów naszymi sklepami, ale również gwarantują coraz lepsze ceny, ponieważ większym partnerom łatwiej jest negocjować ceny z dostawcami.
- Co wyróżnia ofertę Stokrotki?
- Jest kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Zacznijmy od promocji, których naprawdę jest bardzo dużo. Nawiązując współpracę z tym partnerem nie zdawaliśmy sobie sprawy z tego, że aż tak mocno element okresowych obniżek cen jest wykorzystywany w strategii marketingowej Stokrotki. Nie ukrywam, że mamy z tym sporo pracy, ciągłe zmiany, nowe oferty, ulotki, zmiany cen i materiałów reklamowych, ale najważniejsze są przecież duże upusty cenowe i wynikające z nich zadowolenie naszych klientów.
- Co jeszcze wyróżnia Wasz sklep?
- Działamy w miejscu poprzedniego marketu i dlatego zapraszamy, żeby nas odwiedzić i samemu zobaczyć, jak wygląda sklep w nowym wydaniu. Większość klientów zwraca głównie uwagę na to, że sklep jest przestronniejszy. Postawiliśmy na atrakcyjny wystrój, nowe meble i ciekawą aranżację wykorzystującą wszechobecny zielony i uspokajający kolor. Jasne meble w połączeniu z wspomnianą zielenią i odpowiednio dobraną muzyką tworzą naprawdę przyjazne miejsce do robienia zakupów.
Stokrotkę wyróżnia coś jeszcze. Sieć wprowadziła wiele wymogów, które dotyczą jakości obsługi, świeżości i odpowiedniej eskpozycji produktów. Co warto podkreślić, Stokrotka gwarantuje aż sześć dostaw artykułów świeżych w ciągu tygodnia. Jeśli z kolei czegoś nie mamy w ofercie, a klient tego poszukuje, to wystarczy nam to zgłosić. Istnieje możliwość rozszerzenia oferty i sprowadzenia dodatkowego produktu na życzenie klienta. Poza tym każdego dnia musimy zapoznawać się w wieloma standardami i zaleceniami przekazywanymi z centrali, a wszystko po to, aby klienci Stokrotki otrzymywali zawsze towary najlepszej jakości.
- W Stokrotce można otrzymywać rabaty i zbierać punkty lojalnościowe. Podobno w ramach jednej akcji Stokrotki na os. Azoty klienci otrzymali kilkaset nagród o łącznej wartości 24 tysięcy złotych. Czy w drugim sklepie też będzie obowiązywał taki system nagradzania klientów?
- Stokrotka organizuje liczne akcje promocyjne i lojalnościowe, w których klienci uzyskują dodatkowe rabaty na zakupy promowanych produktów lub poprzez zbieranie punktów otrzymują atrakcyjne nagrody. Przykładem może być aktualna oferta na produkty firmy Banquet, gdzie trzeba uzbierać 5 punktów za zakupy, aby otrzymać 50 proc. rabat na zakup wysokiej jakości garnków i przyborów kuchennych. Wystarczy zrobić zakupy za 100 zł, aby otrzymać rabat. Przed nami kolejne akcje, w których po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów, klient będzie mógł otrzymać atrakcyjną nagrodę za 1 gr. W poprzedniej akcji na os. Azoty rzeczywiście wydaliśmy klientom nagrody o łącznej wartości 24 tys. zł. Takie liczby świadczą o tym, że klienci entuzjastycznie przyjęli taki sposób nagradzania ich za lojalność. Mam nadzieję, że również klientom nowo otwartego sklepu na os. Powstańców Śląskich taki system przypadnie do gustu.
- Czy to prawda, że na miejscu wypiekacie bułki ze świeżego, a nie z mrożonego pieczywa?
- Zgadza się, codziennie otrzymujemy poporcjowane ciasto z lokalnej piekarni, z której na miejscu wypiekamy bułki. W przyszłości planujemy wypiek drożdżówek i tutaj podobnie nie zamierzamy stosować do tego mrożonego ciasta, które jest używane do wypieku w większości marketów wielkopowierzchniowych.
- W niektórych miastach Stokrotki były kojarzone z małymi osiedlowymi sklepami. Jak jest z Waszym przypadku?
- Wszystko tak naprawdę zależy od powierzchni sklepu. W przypadku naszych dwóch sklepów posiadających bardzo dużą powierzchnię sprzedaży oraz naprawdę bogaty asortyment możemy chyba stwierdzić, że wykraczamy poza kategorię osiedlowego sklepu. Myślę, że świadczy chyba o tym głównie fakt, że ze względu na dobrą ofertę, duży asortyment i przyjazną atmosferę odwiedzają nas klienci z całego miasta. Ponadto współpracujemy też z wieloma instytucjami oraz jednostkami budżetowymi z terenu całego powiatu, które regularnie robią w naszych sklepach zakupy i które mogą rozliczać się nami bezgotówkowo.
- Gdzie klienci znajdą informację o aktualnych promocjach?
- Staramy się aby każdy miał łatwy dostęp do naszej oferty. Na kilku osiedlach do skrzynek trafiają ulotki ale reklamujemy się także na kędzierzyńskich portalach informacyjnych. Aktualna gazetka znajduje się także zawsze na stronie internetowej: https://stokrotka.pl/
Stokrotka os. Powstańców Śląskich
ul. Królowej Jadwigi 12
Godziny otwarcia:
Poniedziałek-Sobota 07:00–21:00
Niedziele handlowe 09:00–16:00
Stokrotka os. Azoty
ul. Witosa 4
Godziny otwarcia:
Poniedziałek-Sobota 07:00–21:00
Niedziele handlowe 09:00–17:00
Artykuł sponsorowany
Stokrotka na osiedlu Powstańców Śląskich już otwarta. Nowa sieć sklepów w Kędzierzynie-Koźlu
- 25.10.2018 13:10
Napisz komentarz
Komentarze