Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 10:11
Reklama
Reklama
Reklama

Mieszkańcy chcą jeszcze więcej wydarzeń sportowych. Wyniki budżetu marszałka

Mieszkańcy chcą jeszcze więcej wydarzeń sportowych. Wyniki budżetu marszałka
Zawody pożarnicze, koncerty muzyczne i wydarzenia sportowo-rekreacyjne. Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego.

W głosowaniu brali udział także mieszkańcy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego. Poparcie można było wyrazić na kartach do głosowania oraz za pomocą strony internetowej. Wybór był pomiędzy jednym z pięciu projektów subregionalnych i jednym z siedmiu zadań o zasięgu powiatowym.

Mieszkańcy byli w tym roku wyjątkowo zaangażowani, o czym świadczy spora liczba oddanych głosów. Łącznie na zadania subregionalne z powiatu strzeleckiego i powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego oddano aż 13649 głosów. Na zadania powiatowe na naszym terenie oddano 7325 głosów. Do realizacji zostało wybranych łącznie pięć zadań, dwa zadania subregionalne oraz trzy zadania na szczeblu powiatowym.

Wśród zwycięskich zadań w subregionie znalazły się Organizacja zawodów sportowo-pożarniczych, na które zagłosowało aż 4575 osób oraz „Koncerty muzyczne - z orkiestrą w krainę muzyki”, który to projekt zdobył 3473 głosów.

Na szczeblu powiatowym wybierano projekty z największą liczbą głosów z powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego i strzeleckiego łącznie. Najwięcej głosów zdobyło zadanie z naszego powiatu – „Wydarzenia sportowo-rekreacyjne dla zwiększenia aktywności sportowej mieszkańców”, które uzyskało 3266 głosów. Następne w kolejności to dwa projekty z powiatu strzeleckiego: „Z muzykowania czerpać przyjemność i naukę” (2595 głósów) i „Godzina dla zdrowia seniora” (2064 głosy). Oba zadania z powiatu strzeleckiego uzyskały większą liczbę głosów niż pozostałe projekty z naszego powiatu i to one zostaną zrealizowane.

Jak zapowiadają władze województwa za rok kolejna edycja budżetu.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ