Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych odbywających się nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce to już. 25 edycja!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem trzydziestej siódmej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty.
W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy, w tym z marnotrawstwem żywności.
Odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencję postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.
Przed wejściem na salę, każdy z widzów zostanie wyposażony w trąbkę / gwizdek, dzięki którym będzie mógł wyrażać emocje na temat wyświetlanych reklam…
Mówiąc krótko, jak co roku szalona noc, szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!
Start: 13.04.2018r. godz. 23.00 do rana
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze