Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 12:45
Reklama
Reklama
Reklama

Kupili bilety na pociąg, pojechali autobusem. Problemy pasażerów Polregio

Kupili bilety na pociąg, pojechali autobusem. Problemy pasażerów Polregio
Pasażerowie opolskiego oddziału Polregio podróżujący na trasie Kędzierzyn-Koźle - Nysa - Brzeg w ostatnich dniach częściej niż pociągiem pokonywali trasę docelową autobusem. Wszystko przez problemy z taborem kolejowego przewoźnika.

W tej sprawie w naszej redakcji interweniowała pani Magdalena.

- Problemy pojawiły się pod koniec sierpnia, kiedy przez ponad tydzień zamiast pociągiem trzeba było jeździć podstawionym przez kolej autobusem. To wydłuża czas dojazdu do domu, a zatłoczony autobus jest mniej komfortowy od szynobusu - napisała nasza czytelniczka.

Jak dodała pani Magdalena, na początku września wszystko wróciło do normy, ale tylko na kilka dni. Wczoraj pasażerowie jadący w kierunku Nysy pociągiem o godzinie 15.03 ponownie musieli podróżować autobusem, sytuacja powtórzyła się dzisiaj.

Jak dowiedzieliśmy się w opolskim oddziale Polregio (dawne Przewozy Regionalne), dwa z szynobusów, które na co dzień jeżdżą na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Brzegu przez Nysę, przechodzą aktualnie przeglądy techniczne. Jeden z nich ma wrócić do eksploatacji pod koniec września, drugi dwa miesiące później. Jakby tego było mało, wczoraj usterce uległa jedna z lokomotyw spalinowych obsługująca tę trasę i konieczne okazało się podstawienie autobusów.

Zgodnie z zapowiedzią przewoźnika już jutro sytuacja ma powrócić do normy.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

KKrytyKK 18.09.2017 17:45
@ESRA: Nie wiem czy wiesz, ale ten sam algorytm działa przy kupnie "normalnego biletu". W okienku kasowym, Pani ekspedientka ma to samo ograniczenie - numery miejsc/siedzeń/kuszetek są generowane przez oprogramowanie i NIE MA możliwości zmiany - kto wpadł na taki pomysł? Studenci na II roku informatyki lepiej by to rozwiązali...

reko 13.09.2017 20:20
Dla niektórych, szczególnie niegramotnych, wymyślono zdanie "czytaj ze zrozumieniem". Polecam go Tobie w szczególności, szanowny ESRA

ESRA 13.09.2017 19:09
To kup sobie normalny bilet i problem z głowy.Podniecasz sie jak murzynek bateryjka. Niektórzy to całe życie chcieliby wszystko za półdarmo!

reko 13.09.2017 15:44
PKP razem z wszelkimi "córkami" które urodzio, rozpadając się swego czasu z jednego organizmu, to wielka organizacyjna pomyłka. Każda z tych organizacyjek dumna jest ze swego istnienia ponad wszelką miarę, ignorując przy okaji potrzeby tych z których żyją i dla których istnieją, czyli pasażerów. Przykład. Zamawiam poprzez internet bilety w kuszetce, korzystając z opcji zniżki dla 2 osób powyżej 60 lat. System IC przydziela miejsca na górze i nie ma fizycznej możliwości przeskoczenia tej procedury. Tak są ustawione algorytmy rezerwacii miejsc i już... Nieważe jest dla IC, czy osoby powyżej 60 lat, mają już 80, czy może nawet 90 lat i włażenie po wąskiej chybotliwej drabince może skończyć wypadkiem i nawet śmiercią starszej osoby. Dla IC waże są algorytmy, które ktoś idiotycznie do systemu wpisał, oraz sprzedane miejsce, a także chwalenie się możliwością zakupu biletu poprzez internet.

Janusz 12.09.2017 21:30
Warto by tu jeszcze napisać o pociągach, które nie dojeżdżają z powodu awarii do Wrocławia. Jechałem takim 02.09. o godz. 18.10 z Kędzierzyna-Koźla. Pisałem o tym do NTO, ale tam nikt się nie zainteresował tematem. Impulsy stoją, a Pplregio każe ludziom jeździć zdezelowanymi jednostkami. Tylko dzięki ofiarności i sprytowi maszynistów pociąg po 60 minutach dotarł do Wrocławia. Ja niestety nie miałem już przesiadki.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ