Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 25 listopada 2024 06:13
Reklama
Reklama
Reklama

Korzystne i szybkie zakupy na raty w salonach Black Red White w Kędzierzynie-Koźlu i Raciborzu

W czasach, gdy powstaje coraz więcej centrów handlowych, prowadzenie samodzielnego sklepu wymaga większego zaangażowania, poszukiwania coraz to nowych sposobów na pozyskanie klientów, zapewnienia bardziej kompleksowej obsługi.

Wielu właścicieli lokalnych sklepów zastanawia się, jak zdobyć i utrzymać klientów. Samo zaopatrzenie to już za mało, liczy się sposób obsługi, dodatkowe usługi jak montaż, transport, a także dostępne na miejscu różne opcje płatności. Klient chce mieć wszystko na miejscu – jak w markecie, a jednocześnie blisko domu i szybko.

Dlatego z pewnością ucieszy zarówno właścicieli sklepów, jak i klientów rozwiązanie, które wdrożył już m.in. lokalny lider meblowy - sklep partnerski Black Red White „Dom” w Kędzierzynie Koźlu oraz Raciborzu. Dzięki niemu wystarczy naprawdę kilka minut, aby kupić np. szafę lub fotel na raty i od razu zabrać je do domu. Ten sposób zakupów na raty jest dostępny także w innych sklepach współpracujących z bankiem Credit Agricole.

Rozwój nie tylko w dużych miastach

Główną barierą dla handlu tradycyjnego jest konkurencja w większych miastach. Przekłada się to na systematyczny spadek liczby tych mniejszych, lokalnych sklepów. Wciąż jednak są przedsiębiorcy, którzy chcą się rozwijać i konkurować z potentatami, a często i z zagranicznym kapitałem.

– Szukamy sposobów, jak przyciągnąć i zatrzymać u nas klientów, a ci szczególnie doceniają wszelkie ułatwienia, oszczędności czasu. Teraz jest rzeczywiście łatwiej zarówno dla naszych pracowników, jak i dla klientów. Nikt nie przepadał za całą tą papierologią, z którą do niedawna łączył się zakup na raty – komentuje Radosław Dziedzic, Prezes Zarządu spółki Dom w Kędzierzynie-Koźlu.

kędzierzyn-koźle racibórz black red white (1)

Jest wygodniej i szybciej

Raty nie są nam obce. Wyniki badania zrealizowanego na zlecenie firmy Lindorff SA pokazują, że trzech na czterech Polaków korzystało lub korzysta z tej formy finansowania zakupów. Aż połowa ankietowanych korzystała z tej formy płatności kilka razy w swoim życiu. Jednak dotychczas wymagane formalności, konieczne do dokonania zakupów, mogły być dla niektórych nieco uciążliwe. Teraz można odetchnąć z ulgą, jest szybciej i o wiele przyjemniej, dzięki temu że cały proces przebiega całkowicie elektronicznie, bez papierowych wersji dokumentów.

Wcześniej sprzedawcy salonu meblowego Dom Sp. z o.o. zostali starannie przygotowani do wdrożenia tej innowacji. Dziś widzą wymierne korzyści tego rozwiązania:

- Zakup przebiega szybko i bezpiecznie, nie trzeba drukować, składać, pamiętać, by klient poprawnie się podpisał na każdej stronie dokumentu – zauważa Ewelina Sołtan, pracownik sklepu Dom Sp. z o.o. w Raciborzu.

Dostrzega też, że nowe rozwiązanie to oszczędności: mniej papieru, mniej czasu na obsługę płatności klienta, nie trzeba drukować, układać i przechowywać dokumentów, bowiem zatwierdzona umowa trafia bezpośrednio na adres e-mail klienta.

Liczy się bezpieczeństwo i relacje

Wykorzystanie nowoczesnych technologii gwarantuje bezpieczeństwo. Każda umowa opatrzona jest certyfikatem Open Trust i tak zabezpieczona trafia bezpośrednio na skrzynkę e-mail klienta. Wcześniej sprzedawca wprowadza do systemu dane kupującego, w tym jego numer telefonu komórkowego, i wysyła je wraz z wnioskiem kredytowym do banku. Po otrzymaniu decyzji kredytowej klient zapoznaje się z regulaminem i umową kredytową w postaci elektronicznej, a potem zatwierdza tę umowę wpisując  kod  z SMS-a otrzymanego z banku.

2016-06-27

Dobra prognoza

Sam zakup w tym systemie trwa już tylko kilka minut. Nowoczesne rozwiązania stają się coraz powszechniejsze we wszelkich zakupach produktów i usług. To z jednej strony odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy szukają wygody, bezpieczeństwa i nie chcą tracić czasu, z drugiej zaś ułatwienie dla firm, które chcą sprostać tym wyzwaniom i rozwijać swoje biznesy.

Materiał promocyjny 

 

Possi, Black Red White (3)

Possi, Black Red White (3)

Possi, Black Red White (3)

Possi, Black Red White (3)

Possi, Black Red White (3)

Possi, Black Red White (3)

2016-06-27

2016-06-27

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ