Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 18:33
Reklama
Reklama
Reklama

Julia Konik-Rańda zachwyciła w półfinale The Voice of Poland. Choć nie awansowała do finału, udowodniła, że jej muzyczna droga dopiero się zaczyna

Julia Konik-Rańda, utalentowana wokalistka z drużyny Tomsona i Barona, oczarowała widzów i trenerów podczas półfinałowego odcinka The Voice of Poland. Choć nie awansowała do finału, pozostawiła po sobie niezwykłe wrażenie i udowodniła, że jest artystką o ogromnym potencjale.
Julia Konik-Rańda zachwyciła w półfinale The Voice of Poland. Choć nie awansowała do finału, udowodniła, że jej muzyczna droga dopiero się zaczyna

Podczas półfinału Julia zaprezentowała swoją autorską piosenkę, pokazując, że potrafi nie tylko interpretować utwory innych artystów, ale również tworzyć coś własnego, pełnego emocji i charakteru. Jednak to jej interpretacja piosenki Adele szczególnie zapadła w pamięć trenerom i widzom.

- W repertuarze balladowym czujesz się jak ryba w wodzie, ukazujesz wszystkie swoje najpiękniejsze kolory. Malujesz nimi z takim wyczuciem, jak najlepszy, wykształcony i utalentowany malarz. Bardzo piękne wykonanie– komplementował Julię Kuba Banach. 

Podczas programu Julia odczytała list skierowany do swojej mamy, w którym przepraszała za trudne chwile i wspominała wzruszające momenty spędzone razem. Ten szczery gest był bardzo wzruszający i pokazał jak ważne w jej życiu są relacje z bliskimi.

Mimo że Julia nie przeszła do finału, jej słowa po ogłoszeniu wyników były pełne determinacji:

- Idę do przodu i się nie poddaję – powiedziała z uśmiechem.

Julia Konik-Rańda pokazała, że ma w sobie coś więcej niż tylko talent – ma wrażliwość, charyzmę i wyjątkowy charakter, które z pewnością zaprowadzą ją jeszcze dalej. Półfinał to nie koniec jej muzycznej drogi, ale dopiero początek.

Julia, dziękujemy za piękne występy i życzymy dalszych sukcesów na muzycznej scenie!

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ