Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 10 listopada 2024 07:25
Reklama
Reklama
Reklama

Poranny pociąg z Nysy będzie zastąpiony autobusami. Utrudnienia potrwają od września aż do grudnia

Utrudnienia dla pasażerów Polregio podróżujących na trasie z Nysy do Kędzierzyna-Koźla. Od 2 września w miejsce porannego pociągu odjeżdżającego o 6:07 wprowadzona zostanie komunikacja autobusowa. Przewoźnik zapowiedział, że komunikacja zastępcza będzie kursowała aż do 13 grudnia. Pociąg zostanie zastąpiony przez dwa autokary - jeden kursujący po pełnej trasie, drugi przyspieszony, na trasie między Nysą a Kędzierzynem-Koźlem będzie miał tylko trzy przystanki.
Poranny pociąg z Nysy będzie zastąpiony autobusami. Utrudnienia potrwają od września aż do grudnia

Zmiana w kursowaniu pociągu będzie uciążliwa szczególnie dla młodzieży dojeżdżającej do szkół średnich w naszym mieście oraz osób dojeżdżających do pracy. W przypadku autokaru, który zatrzyma się na wszystkich przystankach na trasie kolejowej z Nysy do Kędzierzyna-Koźla podróż wydłuży się o 35 minut, z kolei przyspieszony autokar pokona trasę o 10 minut szybciej niż pociąg.

Poniżej komunikat Polregio:

Informujemy, że od 2 września do 13 grudnia 2024 roku, za pociąg nr 64622 relacji Nysa - Kędzierzyn-Koźle uruchomione zostaną dwa autokary. Jeden autokar realizować będzie kurs przyspieszony - zatrzymanie na 3 przystankach: Prudnik, Racławice Śląskie oraz Głogówek. Drugi autobus będzie wjeżdżał na wszystkie stacje i przystanki ujęte w rozkładzie jazdy dla pociągu nr 64622.

Podróżni mogą uzyskać informację o opóźnieniach i utrudnieniach w kursowaniu pociągów na terenie woj. opolskiego pod numerem telefonu 601 382 769 (24h), który umieszczony jest na wszystkich stacjach i przystankach kolejowych w obrębie działania Opolskiego Zakładu POLREGIO. Informujemy, że w autobusach komunikacji zastępczej nie ma możliwości przewozu rowerów.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

mój komentarz 24.08.2024 15:32
Też jestem za tym, by Opolskie zostało przyłączone do województwa śląskiego. Miasto Opole, jako historyczna stolica Górnego Śląska, powinno znajdować się w granicach dawnego województwa katowickiego. Na takim rozwiązaniu skorzystało by także nasze miasto. Innymi słowy, Kędzierzyn-Koźle miałby jeszcze większe możliwości.

Zenon 24.08.2024 10:13
Przestańcie marudzić. Kolej po prostu chce zaskoczyć wszystkich i robi od dawna obiecywaną elektryfikację tej linii. Na razie częściowo, tylko od KK do Nysy. Uwinie się z tym raptem w trzy miesiące a Wy jak zawsze narzekacie.

Prawda 22.08.2024 16:07
Co tym razem ? Jaka przyczyna ? Brak taboru czy maszynistów ? Ale "dobrze" że m.in. UTK pozwalają ukraińskim koleją na wjazd na tory PKP i nie tylko.... A PKP Cargo upada..... Brawo rządzącym....

Widz 22.08.2024 13:50
To się nazywa "wykluczenie komunikacyjne".

Kolejowe klimaty 22.08.2024 12:19
Znowu wędrówka ludow z przesiadkami, tabor kolejowy w rozsypce,jedynie Opolskie tak ma ,to nie pierwszy raz i nie ostatni, przyłączyć do dolnośląskiego i śląskiego na linii Odry , nie będzie problemu

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ