Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 05:43
Reklama
Reklama
Reklama

Pluszaki wylądują na parkiecie hali Azoty! Akcja „Dorzuć misie” na meczu Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle

W niedzielę, 4 lutego do hali sportowo-widowiskowej Azoty zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora ZAKSY – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które w trakcie wręczania przez komisarza meczu statuetki dla najlepszego zawodnika wylądują na parkiecie hali. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
Pluszaki wylądują na parkiecie hali Azoty! Akcja „Dorzuć misie” na meczu Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle

Domowy mecz kędzierzynian z gośćmi z Rzeszowa będzie dla wszystkich kibiców wyjątkowy. Przynosząc na mecz pluszaka będą oni mogli wesprzeć Dom św. Karola, który od lat współpracuje z lokalnym klubem. Tuż po ostatnim gwizdku, w trakcie wręczania przez komisarza spotkania statuetki MVP dla najlepszego zawodnika, odbędzie się kolejna odsłona akcji “Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS,

Zachęcamy wszystkich naszych kibiców, którzy wybierają się na mecz z Asseco Resovią, by zabrali ze sobą pluszaki i na znak spikera rzucili je na parkiet – mówi Piotr Szpaczek, Prezes ZAKSA S.A..

Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie lokalnego Domu św. Karola w Kędzierzynie-Koźlu oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na parkiecie. Z kolei rzucone pluszaki trafią do dzieciaków z oddziału pediatrii Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu.

Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej. Cel jest szczytny – pomagamy lokalnemu ośrodkowi. Będąc jedną z najbardziej aktywnych i zaangażowanych firm na rynku sponsoringu sportowego w Polsce, chętnie tworzymy inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie dla klubów i ich fanów, a które równocześnie angażują ich i dają realną szansę uczestnictwa w naszych projektach. Liczymy na to, że kibice z Kędzierzyna-Koźla nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi do wybranego beneficjentakomentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

– To fantastyczna akcja, która nie tylko zaktywizuje kibiców, ale także wesprze lokalne instytucje. Dom Św. Karola, prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety od lat jest bliski sercu ZAKSY. Z ogromną radością weźmiemy udział w akcji, która wesprze finansowo i pozwoli na spokojniejsze funkcjonowanie podopiecznych. Z kolei pluszaki chcemy przekazać do wspierającego od lat klub SP ZOZ-u w Kędzierzynie-Koźlu. Liczymy, że te drobne upominki od kibiców naszego zespołu wywołają uśmiech na twarzach najmłodszych pacjentów szpitala – dodaje Piotr Szpaczek, Prezes ZAKSA S.A.

Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123 017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615 075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów. 

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są w przerwie meczu. Co więcej, w przypadku meczu ZAKSY każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Asseco Resovią Rzeszów i przyniesienia maskotek, które w trakcie wręczania przez komisarza meczu statuetki dla najlepszego zawodnika wylądują na parkiecie hali.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ