Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 04:02
Reklama
Reklama
Reklama

Czysty Region uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Od 1 grudnia można załatwiać sprawy przez internet

Szybko, wygodnie i o każdej porze. To najważniejsze zalety Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) wprowadzonego przez „Czysty Region”. Nowa platforma została uruchomiona 1 grudnia. Po zalogowaniu mogą z niej korzystać wszyscy właściciele nieruchomości obsługiwani przez Związek Międzygminny.
Czysty Region uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Od 1 grudnia można załatwiać sprawy przez internet

System pozwala drogą online złożyć lub zaktualizować deklarację o wysokości opłaty za odpady komunalne, umożliwia dostęp do informacji o opłatach i stanie swojego konta, ułatwia złożyć reklamację lub zamówić usługę dodatkową.

Korzystać z eBOK będzie można przez całą dobę, w dowolnym czasie, na każdym urządzeniu, które ma dostęp do Internetu. Zagwarantowane będzie przy tym całkowite bezpieczeństwo danych użytkownika. eBOK daje możliwość załatwienia wielu spraw dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi bez kolejki. Zarządcy nieruchomości wielorodzinnych lub niezamieszkanych będą logować się do eBOK po uzyskaniu od biura Związku indywidualnego loginu i hasła, natomiast właściciele domów jednorodzinnych zalogują się przez profil zaufany, klikając na ikonkę przeznaczoną do logowania dla mieszkańca.

Przedsięwzięcie zostało sfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych, w ramach projektu „Zintegrowany system informatyczny do zarządzania gospodarką odpadami w Związku Międzygminnym Czysty Region”. Celem projektu jest sprawne i efektywne zarządzanie gospodarką odpadami na terenie gmin członkowskich Związku.

Więcej informacji na stronie http://czystyregion.pl/ebok

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Alina 07.12.2023 17:09
Podobno to kosztowało 3,5 mln złotych ale z funduszy zewnętrznych. Teraz dojdą koszty umowy na utrzymanie systemu. Pewnie jakieś 200 tys. rocznie. Więc raczej oczekujmy podwyżki opłat za śmieci. Ciekawe, czy jakiś etat zostanie zlikwidowany. Jak znam życie to raczej kogoś trzeba będzie przyjąć do administrowania danymi.

Jarosław K. 02.12.2023 13:54
Czy przez to zmniejszą biurokrację a zatem i ceny ?

Ziutek ze Śródmieścia 02.12.2023 00:46
No to się kurna obudzili... Wszystkie instytucje i urzędy maja taki wynalazek już od czasów pandemii....

cv 02.12.2023 22:19
Butelki plastikowe i puszki aluminiowe sprzedajecie, zamiast wrzucać do śmietnika, to skąd mają brać na te wynalazki.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ