Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 18 maja 2024 05:42
Reklama
Reklama

Jeden pakiet worków na gospodarstwo domowe niezależnie od liczby mieszkańców. Czysty Region wyjaśnia

Jeden pakiet worków na gospodarstwo domowe niezależnie od liczby mieszkańców. Czysty Region wyjaśnia
Przez akcję rozdawania pakietów worków do segregacji śmieci na terenie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego część mieszkańców wpadła w konsternację. Niezależnie od liczby osób w gospodarstwie domowym, Czysty Region dostarczył jeden pakiet worków na odpady.

Związek Międzygminny Czysty Region dostarczył do mieszkańców nieruchomości jednorodzinnych worki do segregacji odpadów. Przygotowany pakiet ma zastąpić wydawanie worków przy odbiorze odpadów. Mieszkańców zaniepokoił jednak sposób rozliczania pakietów względem liczby osób żyjących pod jednym dachem.

Niezależnie od liczby osób zgłoszonych w deklaracji, do każdej nieruchomości dostarczono jeden pakiet, zawierający dwa komplety worków na metale i tworzywa sztuczne oraz po jednym na papier i szkło. Na pakiecie umieszczono informację, z której wynika, że ma on wystarczyć na okres 6 miesięcy (do końca marca 2022 roku). W tej sprawie skontaktowaliśmy się z przedstawicielem Związku Międzygminnego "Czysty Region".

- Przygotowane pakiety dostarczyliśmy, aby usprawnić odbiór odpadów. Pracownicy odbierający odpady musieli wyliczać ilość wydawanych worków, co wszystko przedłużało. Bardzo często dostarczone worki zwiewał wiatr lub okazywało się, że wziął je sąsiad. Każda osoba może zgłosić nam zapotrzebowanie na większą liczbę worków, kontaktując się z Biurem Informacji i Obsługi Mieszkańca, a przy kolejnym odbiorze odpadów je dostarczymy. Przyznajemy, że zabrakło tej informacji na dostarczonym pakiecie worków do selektywnej zbiórki odpadów - wyjaśnia Anna Piróg, specjalista ds. edukacji i kontaktu z mediami ze Związku Międzygminnego "Czysty Region".

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ