Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 19 września 2024 03:55
Reklama
Reklama

Koronawirus w Grupie Azoty ZAKSA! Sobotni mecz ze Ślepskiem przełożony

Koronawirus w Grupie Azoty ZAKSA! Sobotni mecz ze Ślepskiem przełożony


Klub ZAKSA S.A informuje, że w związku z pozytywnym wynikiem testu na obecność wirusa SARS-CO-V-2 w zespole Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle najbliższy mecz ze Ślepskiem Malow Suwałki zostaje przełożony. Klub pozostaje w stałym kontakcie ze służbami sanitarnymi oraz Polską Ligą Siatkówki.




W czwartek 8 października grupa członków drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle miała przeprowadzone testy na obecność wirusa SARS-CO-V-2, wówczas wszyscy przebadani otrzymali wynik negatywny. W związku z zasygnalizowaniem przez jednego z przedstawicieli naszej drużyny gorszego samopoczucia i podwyższonej temperatury osoba ta 14 października została ponownie poddana badaniu, niestety test miał rezultat pozytywny. Testy zostały przeprowadzone również przez pracowników biura Klubu – wszyscy przebadani pracownicy otrzymali wynik negatywny. Klub na tę chwilę podjął decyzję o nieujawnianiu danych osobowych członka drużyny z pozytywnym wynikiem testu.

Przedstawiciel ZAKSY, który otrzymał pozytywny wynik testu, pozostaje w samoizolacji, czekając na kontakt z sanepidem. Jednocześnie treningi zespołu zostały zawieszone, a cała drużyna oraz pracownicy Klubu, zgodnie z zaleceniami, poddali się samoizolacji, z zachowaniem zasad rygoru bezpieczeństwa. Wszyscy członkowie drużyny zostaną ponownie poddani badaniu na obecność wirusa SARS-CoV-2.  Klub, w oczekiwaniu na dalsze wytyczne, pozostaje w stałym kontakcie ze służbami sanitarnymi oraz Polską Ligą Siatkówki o kolejnych krokach będziemy informować na bieżąco.

Na wniosek Klubu Polska Liga Siatkówki odwołała zaplanowane na sobotę, 17 października spotkanie 8. kolejki PlusLigi ze Ślepskiem Malow Suwałki.  O nowym terminie rozgrywania meczu, decyzjach dotyczących kolejnych spotkań z udziałem Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle oraz powrocie do treningów i gry będziemy informować na bieżąco.

Klub ZAKSA S.A zwraca się z prośbą do wszystkich, którzy mieli w ostatnim czasie kontakt z jakimkolwiek zawodnikiem/ członkiem sztabu szkoleniowego Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle o szczególne obserwowanie swojego stanu zdrowia. W przypadku zaobserwowania, któregokolwiek z objawów koronawirusa prosimy o niezwłoczne zgłaszanie się do najbliższej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

INFORMACJA O BILETACH:

Bilety zakupione na sobotni mecz będą obowiązywały również w nowym terminie rozgrywania spotkania 8. kolejki. Zachęcamy do pozostawienia zakupionych wejściówek. Kibiców prosimy o zrozumienie.

Osoby, które zakupiły bilet, a  nie będą mogły uczestniczyć w meczu w nowo wyznaczonym terminie otrzymają zwrot gotówki. Sposób zwrotu biletu uzależniony jest od tego, gdzie dokonano zakupu.

  • PUNKTY DYSTRYBUCJI: w przypadku zakupu wejściówki w punktach dystrybucji prosimy o udanie się do punktu, w którym dokonano zakupu – za okazaniem biletu gotówka zostanie zwrócona.

  • KUPBILET.PL (zakup z rejestracją): jeżeli bilet zakupiono poprzez stronę kupbilet.pl należy wypełnić „formularz zwrotu”. Formularz dostępny jest po zalogowaniu się do systemu, wniosek znajduje się w szczegółach rezerwacji, zakładce Moje konto-Zamówienia.

  • KUPBILET.PL (zakup bez rejestracji): jeżeli bilet zakupiono bez rejestracji prosimy o kontakt z kupbilet – zostanie Państwu przekazany „formularz zwrotu”.


Źródło: zaksa.pl


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
mądry i oczytany 31.10.2020 18:51
Od 30 lat mam konta w banku, jak zmieniłem w 2005 na internetowe, do dziś w nim nie byłem. Dobry trend ta likwidacja oddziałów, ach jaka to była dla wielu praca marzeń : bankowość....

Janusz - klient z PKO 31.10.2020 15:58
Masz rację bo w tym kraju jest już wszystko możliwe. Ale co jeśli ktoś ma dziurawą skarpetę ?

faun 31.10.2020 15:32
Dlatego z tych, opisanych przez Ciebie powodów, a także uporczywym kilkudniowym blokowaniem możliwości wpłacenie pieniędzy w bankomacie/wpłatomacie, uruchamiam stary dobry sposób. Czyli skarpetę. A skarpeta też się przyda, gdy to wszystko pierdyknie, a bank położy łapę na moich pieniądzach.

normalny 31.10.2020 10:48
Dzięki temu artykułowi,część ludzi przestanie po prostu chodzić do tych placówek.Bo się będą bali.I stracą wielu klientów.Ale co to Pana redaktora obchodzi,nie?ważne że coś napisał.Pociągnąłbym do odpowiedzialności.

koźlak 30.10.2020 17:36
Dlatego nie napisali bo wywołaliby panikę i ludzie nie chcieliby już do nich chodzić. O to w tym wszystkim chodzi.Boją się że stracą klientów.

OKKK 30.10.2020 17:01
A wie ktoś z jakiego powodu jaja z klientów zrobił sobie bank ING w Kędzierzynie? Zamknięte do odwołania.

Zawiedziony kient PKO 29.10.2020 19:02
Dziękuje Panu Redaktorowi. To ja w tej sprawie do Pana dzwoniłem. Widzę ,że Panu przynajmniej odpowiedzieli. Do mnie po dziś dzień żadna odpowiedź od rzecznika PKO BP nie przyszła. Chociaż na to max. miał 24 godziny. No cóż taki jest szacunek do klienta. W samym oddziale też się nie popisali. Dziennie wystawiana kartka z informacją ,że w tym dniu bank nie czynny. Zamiast od razu napisać ,że w tym okresie nie będzie czynny z powodu kwarantanny. Lecz robią z tego tajemnicę. Mogę tylko dodać ,że sporo obywateli nie korzysta z bankomatu. Ludzie potrzebują pieniądze by żyć ,a wszyscy do banku na W. Polskiego by pobrać gotówkę w okienku, to trochę nie poważne i to jeszcze w tej sytuacji.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ