Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu od dziś ma jeden numer telefonu - 77 405 27 35. Obojętnie z jaką sprawą dzwonicie, wybieracie ten numer i dopiero potem temat rozmowy.
A już w sierpniu pełną parą ruszy system zarządzania klientem, przez co skróci się czas oczekiwania w kolejce, a obsługa znacznie się usprawni. W praktyce petenci będą mieć możliwość zaplanowania wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu starostwa przez Internet lub na miejscu poprzez automat biletowy.
Wszyscy klienci będą wiedzieć, kto i kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony. Na pobranym bilecie z automatu biletowego będą następujące informacje: zakres sprawy, numer biletu, czas oczekiwania, ilość osób czekających przed petentem i inne informacje szczegółowe. Klienci będą dobrze poinformowani, ponieważ informacje wyświetlone zostaną na ekranie głównym zlokalizowanym w miejscu oczekiwania, natomiast dodatkowo poprzez wyświetlacze typu LED na konkretnych stanowiskach pracy.
Każdy będzie wzywany do stanowiska natychmiast, kiedy pojawi się taka możliwość. Pracownik zobaczy na swoim komputerze zaraz po pobraniu biletu, że ktoś do niego oczekuje. Kiedy zakończy bieżącą pracę, wezwie do pokoju taką osobę.
System umożliwia poprowadzenie klienta według ścieżki obsługi, bez konieczności pobierania kolejnego biletu. Wystarczy pobranie biletu do rejestracji, a z rejestracji będziemy przekierowywani do kolejnych stanowisk z podwyższonym priorytetem, co pozwala (choć nie jest konieczne) obsłużyć takiego klienta szybciej (bo już oczekiwał w jednej kolejce).
Reklama
Duża zmiana w wydziale komunikacji i transportu. Starostwo wprowadza elektroniczny system zarządzania
- Redakcja
- 21.07.2020 05:51
Napisz komentarz
Komentarze