- Chcemy podkreślić, że urzędnicy wydziału odbierają obecnie około trzykrotnie więcej telefonów z pytaniami mieszkańców o termin załatwienia sprawy. Pracownicy Wydziału Komunikacji nie są wstanie odebrać wszystkich połączeń telefonicznych gdyż, ma to realny wpływ na tempo i sprawność załatwiania spraw osób już zapisanych. Z tego powodu, ale przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa, apelujemy, aby w okresie epidemii maksymalnie ograniczyć swoje wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu do spraw niezbędnych - wyjaśnia Adam Lecibil, rzecznik starostwa.
Wydział Komunikacji czekają zmiany. Trwają prace nad wdrożeniem systemu kolejkowego, który ma na celu usprawnienie obsługi klienta poprzez elastyczne zarządzanie ruchem klientów. Dodatkową zaletą systemu kolejkowego będzie możliwość zarezerwowania kolejki przez Internet.
W związku z licznymi pytaniami przygotowano ścieżki postępowania w najważniejszych sprawach dotyczących Wydziału Komunikacji i Transportu naszego starostwa powiatowego - kliknij, aby przejść.
Źródło: starostwo powiatowe
Napisz komentarz
Komentarze