Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 19 września 2024 18:59
Reklama
Reklama

Akcja ratunkowa na terenie przemysłowym w Blachowni. Ze studzienki wyciągnięto nieprzytomnych mężczyzn

Akcja ratunkowa na terenie przemysłowym w Blachowni. Ze studzienki wyciągnięto nieprzytomnych mężczyzn
Służby ratunkowe interweniują na terenie przemysłowym w Blachowni. Podczas robot w studzienkach kanalizacyjnych przytomność straciło dwóch mężczyzn.

Na miejscu jest kilka zastępów straży pożarnej, w tym jednostka ratownictwa chemicznego, pogotowie ratunkowe i policja. Ze wstępnych ustaleń przekazanych przez strażaków wynika, że dwóch mężczyzn pracujących w studzience kanalizacyjnej straciło przytomność.

Obaj zostali wyciągnięci na powierzchnie. Pierwszy z nich szybko odzyskał przytomność, drugi ocknął się dopiero po udzieleniu mu pierwszej pomocy przez załogę pogotowia ratunkowego. Na tę chwilę najbardziej prawdopodobną wersją jest podtrucie nieznanym gazem.

zatrucie gazem studzienka blachownia kedzierzyn-kozle 2

zatrucie gazem studzienka blachownia kedzierzyn-kozle 2


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Perkins 23.06.2020 14:00
Zmienili tytuł i treść artykułu, wcześniej nie sprawdzili SIWZu... kładka będzie w innym miejscu niż wcześniej pisali.

Alina 23.06.2020 08:28
O dzięki. A kiedy?

Xxx 22.06.2020 21:56
Przedmiotem przetargu jest zaprojektowanie i wykonanie

Anka 22.06.2020 20:16
Z Blachowni na Piasty i do Lenartowic jest droga-ścieżka rowerowa! Od skrzyżowania ul. Tuwima i Zwycięstwa, wzdłuż ul. Zwycięstwa i od garaży, obok wału nad Kanałem Gliwicki wyasfaltowana ścieżka do skrzyżowania z Lenartowicami. Na wjeździe z ul. Zwycięstwa jest znak informacyjny i słupki "antysamochodowe"! A że dalej jest już tylko most nad Kanałem Gliwickim dla wszystkich? Cóż, zmieni się to po wybudowaniu przy nim kładki rowerowej. Zostanie ewentualnie do wytyczenia ścieżka od jej skrzyżowania z ul. Nowowiejską do kładki...

kekko 22.06.2020 18:54
Bardzo dobrze, że >L< wyjaśnił o co chodzi. Czytając komentarze, zauważyłem, że większość piszących nie zrozumiała prostego tekstu, w którym jest takie zdanie: "...12 czerwca Urząd Miasta ogłosił postępowanie przetargowe w sprawie wyboru firmy, która zaprojektuje 55 metrową kładkę." A więc ogłoszono przetarg na zaprojektowanie kładki a nie na jej wykonanie

L 22.06.2020 15:26
Wszystko jest w SIWZ: 1. Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb budowy ścieżki pieszo-rowerowej w Kędzierzynie-Koźlu, a obejmujących w szczególności: 1) wykonanie opracowań przedprojektowych: a) dokumentacji geotechnicznej, b) opracowań geodezyjnych; 2) opracowanie wariantowej koncepcji programowej ścieżki pieszo-rowerowej i jej pozytywne uzgodnienie; 3) materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 4) opracowanie dokumentacji projektowej złożonej z: a) projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej „dokumentami formalno-prawnymi”), b) dokumentacji dla zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki (w razie konieczności), c) operatu wodno-prawnego, d) projektu wykonawczego dla poszczególnych branż, e) przedmiaru robót dla poszczególnych branż; 5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż; 6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z zestawieniem kosztów inwestycji; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) ścieżki pieszo-rowerowej (początek ul. Tuwima i dalej w kierunku ul. Szkolnej – wzdłuż ogródków działkowych – fragment ul. Szkolnej do skrzyżowania z ul. Pod Dębami – po istniejącym śladzie drogi na działce nr 588/327 – wzdłuż Kanału Gliwickiego do działki nr 581 – przeprawa przez Kanał Gliwicki na działce nr 602/481 – dalej włączenie do ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Energetyków) – trasa długości min. 2 540 mb (dopuszcza się odchyłki w długości trasy w zależności od możliwości i konfiguracji terenu oraz powiązania z istniejącym układem komunikacyjnym; 2) mostu (kładki) nad Kanałem Gliwickim długości 55 mb (dopuszcza się odchyłki w długości kładki w zależności od możliwości i konfiguracji terenu); 3) oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej na całej długości łącznie z mostem; 4) doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych przez drogi (oprócz doświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu przez ul. Tuwima); 5) odwodnienia ścieżki pieszo-rowerowej z zastosowaniem systemu retencji wody; 6) zieleni wzdłuż trasy ścieżki pieszo-rowerowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa m.in. cz. III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego stanowiące integralną część SIWZ. 4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm).

? 22.06.2020 15:00
Powstanie tak jak pod mostem pkp będzie podobna może tylko trochę się różnić

? 22.06.2020 14:34
Pisze 'MOŻE POWSTAĆ ' więc jest różnica 'POWSTANIE ' Wątpię

olo 22.06.2020 13:48
dziadek, poszperaj ze w pamięci troche ino nie zrób se krzywda. Będziesz wiedział o jakie kładki chodzi.

dziadekolo 22.06.2020 12:49
A co z kładką nad kładką i nad tymi kładkami, jeszcze jedną kładką? Chcieli byście "miliondwieście" kłądek na raz. Tak jakby koszt jednej kładki, był równoznaczny cenie jednej dużej bułki od Cichonia, czy innego Hellmana.

Rychu, taki lepszy Ryszard 22.06.2020 11:02
Agdybytak zagłosować na ... to by było

Maciej K. 22.06.2020 07:10
To jest już obiecane przez obecną Prezydent - cierpliwości.

Xxx 22.06.2020 00:24
Skoro jest przetarg, to widocznie jest już uzgodnione.

Czytacz 21.06.2020 23:27
Juhuuuu :D

Ryszard 21.06.2020 23:12
ddd to chyba lepiej wybudować szybciej niż później, skoro siak czy tak płaci miasto?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ