Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 16 września 2024 22:31
Reklama
Reklama

Klinika Nova wznawia działalność. Pacjenci mogą umawiać terminy wizyt

Klinika Nova wznawia działalność. Pacjenci mogą umawiać terminy wizyt
Klinika Nova zmuszona jest zmienić zasady swojego działania w związku z epidemią koronawirusa. Dla dobra pacjentów planujemy powrót do pracy z zastosowaniem nowym zasad przyjęć pacjentów - poinformowała Klinika Nova.

1. Poradnie lekarza rodzinnego w Koźlu na ulicy Łukasiewicza 23 oraz w Sławięcicach przy ul. Ks. Piotra Ściegiennego 2 działają normalnie - od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 18. Bezwzględnie wszystkie wizyty muszą być umówione telefonicznie, nie będziemy przyjmować pacjentów nieumówionych telefonicznie.

Korzystajmy z możliwości teleporady ( rozmowa z lekarzem i pielęgniarką ) Koźle telefon 77 4829034, Sławięcice telefon 77 4832413

Prosimy, aby pacjenci zgłaszali się na umówione telefonicznie godziny, przychodzili do poradni sami, z wyjątkiem opiekunów do dzieci i osób starszych, pacjenci zmuszeni są zachować odpowiednią odległość od rejestracji. Będą wpuszczani do pomieszczeń poradni pojedynczo. Personel pracuje zabezpieczony w środki ochrony osobistej.

2. Od wtorku 28.04.2020 wznawia pracę punkt pobrań laboratoryjnych w Kłodnicy przy Kłosowej 7 – punkt pobrań w Sławięcicach na ks. Piotra Ściegiennego 2 jest nadal nieczynny

3. Klinika Nova wznawia bardzo rozważnie i powili zabiegi operacyjne, kierując się stanem zdrowia pacjenta. Wszystkie zaplanowane zabiegi, które się nie odbyły będą sukcesywnie wykonywane. O wszystkich nowych terminach będziemy indywidualnie pacjentów informować telefonicznie. O kolejności operacji będzie decydował lekarz na podstawie stanu klinicznego pacjenta, a nie długości oczekiwania na operację. Pacjenci proszeni są o wyrozumiałość i zachowanie cierpliwości.

4. Poradnie specjalistyczne w ramach NFZ i porad komercyjnych będą stopniowo wznawiały swoją pracę przy zachowaniu zwiększonych zasad zabezpieczeń osobistych.

Rejestracja pracuje pod numerem telefonu 777070100 oraz 531675097.

Klinika Nova wprowadza również teleporady, jeśli jest to możliwe.

Bezwzględnie wszystkie wizyty muszą być umówione telefonicznie, nie będziemy przyjmować pacjentów nieumówionych telefonicznie lub przez internet. Można już umawiać nowe terminy wizyt na maj i kolejne okresy. Wszyscy pacjenci na bieżąco informowani są o godzinach ich wizyt.

5. Obowiązują nowe zasady wejścia do Kliniki i kwalifikowania i triagowania pacjentów.
W związku z COVID -19, w trosce o bezpieczeństwo naszych pacjentów i personelu, zostają wprowadzone nowe zasady wejścia na teren Kliniki Nova.

  • Przyjęcia pacjentów do Kliniki odbywają się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty przez rejestrację. Do Kliniki mogą wejść wyłącznie pacjenci.

  • W przypadku osób niepełnoletnich, niepełnosprawnych, starszych wymagających opieki, pacjentowi może towarzyszyć 1 opiekun.

  • Pacjenci zgłaszający się do Kliniki na umówioną godzinę wizyty proszeni są o przybycie do Kliniki nie wcześniej niż 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty.

  • Przyjęcia / kwalifikacja do wejścia na teren Kliniki będzie się odbywać w namiocie (tak zwanym pretriage), który jest umiejscowiony na terenie parkingu Kliniki Nova. Pacjenci proszeni będą pojedynczo.

  • Prosimy o korzystanie z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi do rąk, które znajdziecie Państwo przy wejściu do namiotu oraz przy wejściu do Kliniki Nova. Pacjenci powinni korzystać z nich przed wejściem i po wyjściu z Kliniki. Zużyte rękawiczki i maseczki wyrzucamy do pojemników na odpady medyczne (czerwone).

  • Należy przygotować dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (np. dowód osobisty, prawo jazdy)

  • Każdy pacjent będzie miał zmierzoną temperaturę termometrem bezdotykowym i zobowiązany jest do wypełnienia krótkiego wywiadu epidemiologicznego w formie ankiety.

  • Jeśli zostaną zaobserwowane niepokojące objawy lub okaże się, że pacjent może być zarażony, przebywa w kwarantannie lub miał kontakt z osobą zarażoną - wizyta zostanie przełożona na inny termin.

  • Osoby, które przeszły weryfikację, udają się do poczekalni, gdzie przed gabinetami będą oczekiwać na przyjęcie. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości między oczekującymi, siedzimy minimum z odstępem jednego krzesła.

  • Punkt Pobrań - Osoby udające się do punku pobrań po przejściu przez namiot, proszone są o oczekiwanie na zewnątrz przed budynkiem Kliniki w wyznaczonych czerwoną taśmą strefach. Przed drzwiami punku pobrań może znajdować się tylko jedna osoba i jedna osoba w punkcie pobrań.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Grania 05.05.2020 21:03
debilizm!

Joachim Zdrowy z Bierawy 05.05.2020 12:04
Może z powodu wieku?Bo w izolacji domowej przebywają osoby samodzielne, w dobrym stanie, chociaż zakażone.Staram sie rozwikłać to zdanie.Apropos, jak tam proboszcz?Ma jakieś chody ? Bo jego nie obowiązują limity, co wystarczy sprawdzić nie na kamerce, bo ona ustawiona jak należy haha.I potem Cisowa psuje nam statystyki.

ZDROWY Z CISOWY 05.05.2020 11:23
"W szpitalu zakaźnym w Koźlu przebywa(ją ) (3 osoby) to pacjenci, u których podejrzewa się zakażenie. W izolacji domowej przebywa 31 osób z terenu powiatu (z potwierdzonym zakażeniem)" Nie rozumiem: W SZPITALU Z PODEJRZENIEM A W IZOLACJI DOMOWEJ Z POTWIERDZONYM ZAKAŻENIEM?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ