Stalowe pośladki, samoobrona dla dzieci, joga, runmageddon i zdrowy kręgosłup. Nowe zajęcia w Infiniti Fitness Club

8

Infiniti Fitness Club to miejsce, w którym każdy bez względu na wiek i aktualną formę, znajdzie odpowiadającą sobie aktywność fizyczną. Tutaj nie tylko zbudujecie stalowe mięśnie, ale przede wszystkim kompleksowo zadbacie o swoje zdrowie i dużą dawkę endorfin. O zajęciach z samoobrony dla dzieci, jodze, zajęciach z trenerem fizjoterapeutą oraz o całej nowej ofercie klubu opowiada Lukas Cibis z Infiniti Fitness Club.

– Jesień w Infiniti Fitness Club to sporo nowości. Skąd pomysł na rozszerzenie oferty klubu?

– Chcieliśmy jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę klubu oraz odpowiedzieć na zapytania i oczekiwania ze strony naszych klientów. Cały czas śledzimy nowości ze świata fitnessu i staramy zaproponować takie zajęcia, których nikt nie ma w okolicy. Pierwszy raz od otwarcia Infiniti stworzyliśmy tak obszerny grafik i właśnie ta różnorodność zajęć wyróżnia nas na tle konkurencji – podkreśla Lukas Cibis.

– Jakie zajęcia znajdą się w grafiku?

– Przygotowywaliśmy je wspólnie z naszymi trenerami od dłuższego czasu i dosłownie za kilka dni, bo już od 14 września oficjalnie startujemy z nowymi zajęciami. Oprócz najbardziej lubianych do tej pory treningów tj. Zumba, Indoor Walking, Indoor Cycling, pilates, w nowym grafiku pojawią się m.in. Yoga, Runmageddon Przygotowanie, KiDO (samoobrona dla dzieci) oraz wiele zajęć skupiających się na zdrowiu (zdrowy kręgosłup, właściwa postawa, zdrowy oddech, rozluźnianie lędźwiowe). Oczywiście niezmiennie wszystkie panie mogą liczyć na zajęcia wspomagające odchudzanie oraz redukcję cellulitu ( stalowe pośladki, Cellu Attack). Ponadto w Infiniti Fitness Club można skorzystać z boiska do squasha, rollmasażu, solarium oraz sauny.

Joga – trener Elżbieta Gidel

To zajęcia, o które prosiło nas wielu klientów i na które mieszkańcy Kędzierzyna-Koźla często jeździli poza nasze miasto. Teraz nie będzie to konieczne, ponieważ na miejscu będzie dostępny profesjonalny instruktor. Do zespołu Infiniti dołączyła Elżbieta Gidel, która ukończyła kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością Hatha Yoga oraz kurs kreatywnego nauczania Yogi dla dzieci.

Runmageddon Przygotowanie- trener Sebastian Kaczmarczyk

To kolejne całkiem nowe zajęcia dla ludzi, którzy chcą przełamać swoje bariery i ograniczenia. Trening z Sebastianem Kaczmarczykiem, którego pasją są biegi ekstremalne poprawi wydolność, mobilność i podniesie ogólną sprawność fizyczną oraz pozwoli przygotować się do startu w biegach  z przeszkodami tj. Runmageddon, Survival Race, Barbarian Race itp.

KiDO – trener Adam Bizoń

W połowie miesiąca w Infiniti rozpoczną się także zajęcia dla dzieci (wiek od 4 do 13 lat), które też będą mogły hartować swój organizm i które pod czujnym okiem trenera Adama Bizonia poznają wszystkie tajniki sztuki samoobrony. Są to autorskie zajęcia pod nazwą KiDO. Swoje umiejętności dzieci będą mogły rozwijać w oparciu o takie sporty walki jak: zapasy, boks, grappling, brazylijskie Jiu-jitsu, kickboxing oraz MMA.

W klubie prowadzone są także zajęcia sztuk walki dla młodzieży i dorosłych. Są to MMA i Brazylijskie Jiu-Jitsu.

INFINITI Lejdis Mini&Teen – Zajęcia taneczne dla dzieci i młodzieży

Od października ruszają zajęcia taneczne w kategorii PERFOMANCE CHEER. Są to zajęcia dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 6. do 15. roku życia. Zajęcia prowadzone będą pod okiem profesjonalnych cheerleaderek „INFINITI Lejdis”. Zespół ten ma na koncie udział w wielu eventach na terenie całego kraju, współpracuje z Mistrzem Polski w piłce siatkowej Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle oraz z wojewódzkim klubem żużlowym OK Bedmet Kolejarz Opole

Zapisy w Recepcji klubu.

Zdrowy kręgosłup, Zdrowy Oddech, Właściwa Postawa, Rozluźnienie lędźwiowe,  – Kacper Dąbrowski

Dużą nowością będą zajęcia Kacpra Dąbrowskiego, które skupione będą mocno na zdrowiu naszych klubowiczów.

Zdrowy Ruch

Będą to ćwiczenia dzięki którym, wypracowujemy odpowiednie schematy ruchowe, a te zaś przyczyniają się do rozluźniania wielu powięzi oraz odblokowywania stawów. Treningi te dają efekt lepszego krążenia krwi, utlenienia mięśni oraz zniwelowania nieprzyjemnych konsekwencji, wynikających z braku ruchu w codziennym funkcjonowaniu.

Właściwa postawa

Podczas ćwiczeń klienci dowiedzą się, w jaki sposób aktywować poszczególne mięśnie (szczególnie oddechowe), tak aby można było sprostać każdym wyzwaniom. Podczas treningu wykorzystywane są szczególnie hantle, dzięki którym korpus zostanie poprawnie ustawiony odciążając kręgosłup i przyczyniając się do poprawienia jakości oddechu.

Zdrowy oddech

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że szereg problemów zdrowotnych tj. refluks, problemy z jelitami, wzdęcia żołądka mogą być wywołane złym ustawieniem kręgosłupa. Na tych zajęciach uczestnicy dowiedzą się, jak tego uniknąć dzięki zastosowaniu szeregu ćwiczeń oddechowych.

Rozluźnianie lędźwiowe

Dobrze napięte powięzi brzucha przyczynią się do rozluźnienia odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Podczas tych treningów używane są m.in gumy oporowe i piłki, które finalnie mają zbudować mocny brzuch, a także core.

Stalowe pośladki, Mega spalanie, Brzuch na szóstkę, Fit Latino – trener Arek Deierling

Stalowe Pośladki – to zajęcia o dużej intensywności, podczas których skupiamy się na treningu pośladków i nóg. Poprawa kondycji, wytrzymałości, jędrności nóg oraz umięśnienia pośladków jest gwarantowana. Jeśli lubisz mocny trening, podczas którego poczujesz, że żyjesz – to te zajęcia są dla Ciebie!

Mega spalanie – to intensywne zajęcia, podczas których spalamy zbędny tłuszczyk, wzmacniamy mięśnie, poprawiamy kondycję, budujemy siłę i wytrzymałość.

Brzuch na szóstkę – Jak sama nazwa wskazuje, zajęcia koncentrują się na pracy mięśni brzucha i są przeznaczone dla wszystkich o każdym stopniu zaawansowania. W odpowiednim tempie różne kombinacje i wariacje popularnych „brzuszków” i nie tylko, pozwolą zadbać o tę partię ciała.

Fit Latino – to zajęcia taneczne odbywające się w rytmach samby, cha-chy, rumby, jive’a. To czas, kiedy odpoczywa głowa, a ciało ćwiczy! Na każdych zajęciach inny taniec, inne kroki, które łatwo zapamiętać.

Zumba + STRONG – Ania Pierz

Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy.

STRONG – Jest to dynamiczny trening o Wysokiej intensywności, w stylu Zumba®, czyli z zaangażowaniem muzyki.

W połączeniu z perfekcyjnie zsynchronizowaną muzyką tworzy innowacyjny program, który pobudza uczestników do działania, sprawia, że przekraczają swe granice i osiągają rezultaty.

Pilates, Zdrowy kręgosłup – fizjoterapeuta Anna Duma

Pilates to forma wolnych i celowych ćwiczeń przy spokojnej muzyce, skierowanych na wzmacnianie czynnego aparatu ruchu ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich (mięśni dna miednicy, mięśnia poprzecznego brzucha. W zajęciach zwraca się uwagę na precyzje ruchów, odpowiednie oddychanie i stale napięcie mięśni głębokich brzucha oraz elongacji (rozciągniecie kręgosłupa).

Zdrowy kręgosłup to profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka a nad wszystkim czuwać będzie specjalista z zakresu fizjoterapii Ania Duma.

Cellu Attack – Anna Duma

To trening wzmacniający wszystkie partie ciała przy użyciu różnego rodzaju sprzętu: hantli, piłek, tubingu, itp. Podczas zajęć wzmacniane są zarówno mięśnie tułowia i ramion jak również dolnej części ciała – kształtujemy w ten sposób efektywnie i świadomie naszą sylwetkę. Ćwiczenia z obciążeniem ujędrniają ciało, wyrabiają mięśnie, dzięki czemu sylwetka jest smukła, a mięśnie ładnie zarysowane.

Jumping Frog, 3×15 – Sandra Wyrobek

Jumping Frog to zajęcia ukierunkowane przede wszystkim na spalanie kalorii oraz na zmniejszenie stresu i poprawę samopoczucia. Osoby skaczące regularnie będą mogły skuteczniej zredukować tkankę tłuszczową i cieszyć się jędrną, smukłą sylwetką.

3×15 – to zajęcia fitness wzmacniające i kształtujące sylwetkę. 3×15 czyli 15 minut na każdą partię ciała: 15min ręce, 15min brzuch, 15min dolne partie- nogi i pośladki.

INFINITI Pump – Natalia, Katrin i Maciej

Są to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

Celem Infiniti Pump jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Efekt uboczny ćwiczeń to utrata kalorii – godzinne zajęcia pozwalają spalić ok. 400-800 kcal w zależności od wybranego obciążenia i indywidualnych parametrów.

Indoor Walking – Julita, Justyna, Sandra, Ania Duma

Wszyscy potrafią chodzić, więc każdy może uprawiać walking. Brzmi to jak slogan obmyślony na przyciągnięcie klientów, ale naprawdę tak jest. Nie ma tu skomplikowanych ruchów czy trudnej do zapamiętania choreografii, są za to łatwo przyswajalne ćwiczenia, w sam raz dla osób, które chcą schudnąć lub wyrobić mięśnie. Zajęcia wspaniale sprawdzają się w grupie ćwiczących 50+ i jest to najliczniej rosnąca grupa użytkowników klubów fitness. 50-minutowe zajęcia w prosty sposób wpływają relaksująco, podnoszą wydolność organizmu oraz opóźniają występujące oznaki starzenia się. Zajęcia odbywają się zawsze w rytm muzyki, ponieważ walking nie ma być tylko formą treningu, ale również okazją do przyjemnego spędzenia czasu.

Indoor Cycling – Katrin, Julita i Maciej

To forma grupowych zajęć wspomagająca układ sercowo-naczyniowy, dynamiczna jazda na specjalnym rowerze przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Jej efektem jest lepsze zdrowie, lepsze samopoczucie i piękniejszy wygląd. Lecz tak naprawdę każdy, kto regularnie uprawia INDOOR CYCLING zyskuje jeszcze coś: siłę woli i umiejętność pokonywania własnych słabości.

Na zajęciach INDOOR CYCLING do zaplanowanej „trasy” dobierana jest odpowiednia muzyka, która dyktuje tempo i ułatwia wykonywanie specjalnych technik. Efekty: pozwalają spalać mnóstwo kalorii mając na uwadze aspekt zdrowotny, który odgrywa bardzo ważną rolę. Jazda zgodnie z filozofią INDOOR CYCLINGU chroni stawy i nie prowadzi do kontuzji, gdyż intensywność zajęć dostosowana jest do danej grupy uczestników na zajęciach. Dodatkowo każdy uczestnik zajęć INDOOR CYCLINGU w każdym momencie indywidualnie decyduje o obciążeniu, które ustawia na swoim rowerze.

Szczegółowy opis wszystkich zajęć znajduje się na Facebooku Infiniti Fitness Club oraz na stronie internetowej klubu.

INFINITI Fitness Club                                                                                                    Al. Jana Pawła II 58, Kędzierzyn-Koźle                                                                    info@infiniti-fit.pl                                                                                                          Tel. 88 48 48 808                                                                                                            infiniti-fit.pl                                                                www.facebook.com/fitness.club.INFINITI/

 Materiał promocyjny

 

8 KOMENTARZE

  1. Wolę ćwiczyć na powietrzu, na siłowniach plenerowych niż między spoconymi osobnikami i jeszcze za to płacić. Do tego pompeczki, podciągniecia i można trenować.

  2. Fajni uśmiechnięci ludzie, wysiłek powoduje wytwarzanie hormonów dobrego samopoczucia. Zalecam wyborcom PiS wysiłek fizyczny. Gdyby Naczelnik ćwiczył to Polska byłaby inna.

    • Tobie zalecam izolatkę. Chyba byłeś zahibernowany za rządów plafonów jak teraz ci tak źle. Ale to były czasy jak rudy tylko pasa ludziom kazał zaciskać. Klapy masz na ślepiach do tej pory albo głupa rżniesz.

    • Rychu PISowczykom zalecasz wysiłek fizyczny…. A tobie już żadem nie pomoże tym bardziej umysłowy. Bo z tym masz kompletny problem. Po prostu masz papkę wymiocin zamiast mózgu.

  3. Mogą sobie robić ile zajęć tylko zechcą,a miasto możliwości to szybko zweryfikuje.
    Łapią się wszystkiego jak frekwencja na siłowni po pandemii bardzo kuleje i ceny kosmiczne.
    Powodzenia

  4. Następny płatny artykuł w kk24 o siłowni w której tylko 5%osób faktycznie ćwiczy,a reszta to lanserzy którzy tylko wyglądają bo jakoś trzeba na siebie zwrócić uwagę.Po co to promować.

Skomentuj