Reklama w mediach społecznościowych bez tajemnic. Szkolenie w Inkubatorze Przedsiębiorczości

2

Reklamie w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, jest poświęcone jedno ze szkoleń odbywających w czwartek w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Szkolenie prowadzi Mirosław Marzec, certyfikowany trener marketingu internetowego. Uczestnikami są przedsiębiorcy, pracownicy firm oraz instytucji.

W ramach szkolenia można dowiedzieć wszystkiego o skutecznych działaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Coraz więcej podmiotów decyduje się na prowadzenie samodzielnych działań marketingowych na Facebooku. Aby były one jednak skuteczne, konieczne jest sprofilowanie przekazu reklamowego za pomocą szeregu narzędzi wykorzystujących informacje o użytkownikach. Uczestnicy szkolenia poznają tajniki marketingu w mediach społecznościowych, jak  i przykłady dobrze i źle przeprowadzonych kampanii.

Koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Kędzierzynie-Koźlu jest Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy. Cykl szkoleń trwa.

2 KOMENTARZE

Skomentuj