Ponad 4,3 miliona złotych dla Kędzierzyna-Koźla. Miasto po raz kolejny skutecznie pozyskało środki zewnętrzne na inwestycje drogowe. W Opolskim Urzędzie Wojewódzkim umowy o dofinansowanie podpisał zastępca prezydenta Artur Maruszczak.
Dotacje pochodzą z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Pozwolą one na realizację czterech ważnych zadań infrastrukturalnych. Są to remont mostu w Blachowni oraz pobliskiego skrzyżowania, rewitalizacja ulicy Złotniczej przy kozielskim rynku i budowa ulicy Wałowej w Kłodnicy.
Niech się wezmą za drogę na wiadukcie kolejowym w stronę Azot, przecież to jest drwina, z dnia na dzień pokazują się nowe dziury, które trudno ominąć, to grozi urwaniem koła i innymi awariami samochodu.
I dalej zajmijcie się pierdołami !!! Zamiast wykorzystać pieniądze na dalszy remont 408 i 423 puki są zamknięte i zrobić dalsze odcinki,rozkopujecie kolejne ulice.
Co ty masz chłopie z tym pUkaniem. PUkasz i pUkasz non stop. Wiem, że chcesz popUkać. ale ileż można.
A kiedy rondo przy milicji?
Wczoraj.
Ponad 4 miliony. Ale chop siup. A ile melonów poszło na rozkurz na tzw. wybory kopertowe?
Realista za 4 miliony to możesz co najwyżej niecały kilometr drogi wyremontować.
Taaaak !!! Ja bardzo dobrze zdaje sobie sprawę że ceny zwariowały i koszty remontów dróg poszły bardzo do góry jak wszystko zresztą, ale skoro wnioskuje się o zewnętrze wsparcie na takie że tak powiem bzdety to trudno później zdobyć więcej i szybciej duuuuuużo kasy na większe zadania inwestycyjne. Proszę spojrzeć na miasteczka takie jak Kietrz czy Pruszków które nie leżą przy głównych ciągach komunikacyjnych a umieją tak napisać wnioski że gruba kasa wpływa na potrzebne inwestycje.
Nawierzchnia w obie strony do Azot.. Wstyd. Dziura na dziurze. Na mecze Zaksy przyjeżdżają zagraniczne kluby i widzą takie dziadostwo. Wstyd. Jeżdżę tam 2x dziennie i nawet slalom nic nie daje bo zawsze zaliczasz jakaś dziurę.
Piotra Skargi – proszę kolejna wizytówka. Tyle miesięcy nic nie zrobione. Jakaś kosmetyka pod koniec minionej zimy i zaś wylecialy dziury tym razem większe. Wstyd. Chwalić się tak, ale zrobić to co najpilniejsze to po co..
Piszecie o zniszczonej drodze w stronę Azot nad wiaduktem.Tak samo skrzyżowanie obok Policji w Kędzierzynie,gdzie dochodzi do wielu wypadków.Jeszcze nie dotarło do was że inwestycje drogowe w Kędzierzynie-Koźlu to jeden wielki bajzel i chaos?
Naprawiane są drogi o dobrej nawierzchni,buduje się ronda w niepotrzebnych miejscach,tworzy chodniki w miejscach gdzie dwóch ludzi na dzień chodzi.Poprawia wiadukt obok dworca PKP pięć razy.Zawęża się drastycznie drogi.
No ale możemy sobie popisać,władze KK mają to gdzieś.To już nawet nie o polityków chodzi tylko o tych ludzi w uzrzędzie odpowiedzialnych za infrastrukturę drogową.Może oni nie jeżdżą po mieście tylko z domu do urzędu i z powrotem?
Taaaak właśnie, zlikwidowano firmę która zajmowała się remontami dróg w mieście a byłem świadkiem jak pracownicy wynajętej do latania dróg firmy do dziury wypełnionej wodą ładowali asfalt z worka i ubijali łopatą. Są odkurzacze do wody, palniku do osuszania dziur,smołowe środki które powinny być używane przed łataniem a efekty byłyby zdecydowanie lepsze a przede wszystkim skuteczniejsze.No ale skoro nie ma żadnej kontroli nad pracami to efekty są jakie są,tylko szkoda kasy wyrzuconej dosłownie w błoto.
Drogi do Azot nie da się wyremontować z prostego powodu – PRAWDA 😕
Gdyż ta droga na długim odcinku biegnie przez las. 😐
A ukochana WŁADZUNIA miasteczka NIEmożliwości tylko remontuje te drogi – gdzie w ramach ochrony środowiska i klimatu – wszystkie drzewa MUSZĄ !!! być wycięte w cholerę, żeby śladu nie zostało PO tym paskudztwie 🙄
W przeciwnym wypadku, ukochana WŁADZUNIA miasteczka NIEmożliwości – nie dostanie ani złamanego grosza na ochronę klimatu i bioróżnorodności 😊😆
A tych drzew przy drodze na Azoty jest trochę jakby za dużo. 😳 I nie da się ich KURDE tak szybko wyrżnąć i wyperniczyć 😉 Tym bardziej, że zostanie ślad węglowy przy i PO takim rżnięciu 🤩
I tu jest pies pogrzebany – z tą drogą na Azoty 😎