Od kilku tygodni pasażerowie korzystający z usług firmy POLREGIO spółka z o.o. narzekają, że pociągi na linii Kędzierzyn-Nysa, Kędzierzyn-Gliwice są odwoływane, a zamiast nich jeżdżą autobusy i nie do każdego punktu dojeżdżają. Przewoźnik tłumaczy, skąd taka sytuacja.
Pasażerowie firmy POLREGIO spółka z o.o. nie ukrywają niezadowolenia w związku z problemami, z jakimi boryka się przewoźnik w ciągu ostatnich kilku tygodni. Na naszą skrzynkę mailową trafia wiele wiadomości od czytelników.
– Od jakiegoś czasu pociągi na trasie Kędzierzyn-Gliwice (a w mniejszym stopniu także do Raciborza i Nysy) są regularnie odwoływane i zastępowane autobusami zastępczymi co uniemożliwia normalny i punktualny dojazd do pracy i do szkoły. Odwołania najczęściej mają miejsce na kluczowych pociągach dowożących do Gliwic na godzinę 8:00 i 9:00. W chwili obecnej korzystanie z usług Polregio na tej trasie stało się już tak loteryjne, że podróżni każdego dnia wychodząc na poranny pociąg zastanawiają się, czy dzisiaj uda się dojechać na czas do pracy, szkoły czy znów będą problemy – piszę do redakcji czytelnik.
Zwróciliśmy się do przewoźnika z zapytaniem w tej sprawie. Firma Polregio przyznaje, że w ostatnim czasie występowały problemy, zwracając się do klientów z prośbą o wyrozumiałość i przeczekanie trudnego okresu.
– W ostatnich tygodniach ze względu na trudną sytuację taborową, musieliśmy wprowadzić autobusową komunikację zastępczą. Prosimy śledzić naszą stronę internetową. Informacji o kursowaniu komunikacji zastępczej można również uzyskać pod numerem telefonu 601 382 769. Czas przejazdu komunikacji autobusowej, ze względu na konieczność zajechania na każdą stację i wydłużoną drogę przejazdu jest znacznie dłuższy niż pociągiem, zatem prosimy o wyrozumiałość. Bardzo przepraszamy naszych pasażerów za powyższą sytuację i związane z tym utrudnienia – informuje Polregio.
To oczywiste spełnienie kolejnej obietnicy +
Durni nadal, wyborcy tej sekty.
Te suwerenny, czy jak się tam wabisz, w sekcie to chyba zaczynałeś raczkować, sądząc po wypocinach. Szczególnie w sekcie platpyćców platcycku.
panistwo pissss
Z serca GRATULUJĘ!
Miasto platfussss. Pogratulować możesz sobie głupoty.
Tak wygląda pisowska walka z wykluczeniem komunikacyjnym. Zabrakło pociągów. Ta banda czego nie dotknie to spieprzy
Rusz trochę kapustą, zanim zaczniesz pajacować. Tak walisz smuty bez zastanowienia jakby ci za to płacili. Spieprzone to było życie normalnych ludzi za platfusów na zielonej wyspie. Ale pewnie masz sklerozę albo raczkowałeś jeszcze za ryżego. Niezły z ciebie herbatnik biszkopcie.
Za nasze Regio odpowiada Marszałek Województwa, bynajmniej nie z Pisu. Tak właśnie zarządza PO do spółki z Niemcami, którzy za wszelką cenę chcą mieć swoje pokraczne i nieudolne województwo. Popsuły się stare pociągi i nie ma ich czym zastąpić. Chyba nie myślicie, że Marszałek z PO temu zaradzi?
Lena, posuło ci się pod kopułą i dyrdymały walisz.
Głubszych komentarzy dawno nie widziałem. Gdzie byliście kiedy likwidowano połączenia kolejowe i autobusowe, dworce wyglądały jakbyśmy żyli dalej w PRL-u. Centra przesiadkowe jak w Gliwicach czy Opolu nawet w planach nie istniały. Nie chce uprawiać propagandy, ale pisząc coś przynajmniej pisz prawdę. Inna kwestią jest problem połączeń, który warto było by wyjaśnić do końca i uzyskać odpowiedź kiedy problemy się skończą! Czy wprowadzenie nowego rozkładu poprawi sytuację.
Trasa Kędzierzyn-Nysa to trasa, gdzie prowadzone są pociągi trakcją spalinową. Trasa Kędzierzyn-Gliwice to trasa, gdzie pociągi są prowadzone trakcją elektryczną. O ile mi wiadomo to Polregio ma wielkie problemy z trakcją spalinową, ale nie powinien mieć problemów z trakcją elektryczną, ponieważ mnóstwo składów jest w tej chwili odstawionych w krzkach bez napraw. Proszę podziękować Panu Prezesowi Arturowi Martybiukowi, który wstrzymał naprawy główne jednostek, a niedawno wystawił na sprzedaż wagony i lokomotywy spalinowe, które są przewoźnikowi potrzebne. To działanie na szkodę spółki i za takie coś taka osoba powinna zostać dyscyplinarnie zwolniona wraz z całą radą nadzorczą, która tego typa wybrała. Ta osoba nie pojęcia na temat zarządzania koleją, a przez takie coś cierpią pasażerowie. Przedsiębiorstwo należy do Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. i samorządów wszystkich województw. Zatem jak dla mnie powinny zostać wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Ale oczywiście w naszym kraju tego się nie zrobi bo ręka, rękę myje!!! Ważne, że prezes i cała elita ma się dobrze, a pasażer może się spóźnić do pracy, do szkoły, olać kolej i pójść na autobus. Skandal i dziadostwo co się w tym kraju wyprawia.
Kędzierzyn-Nysa to trasa, gdzie jeździ trakcja spalinowa , Kędzierzyn-Gliwice to trasa, gdzie jeździ trakcja elektryczna. Przecież to jest skandal, żeby urzędy marszałkowskie zamawiały połączenia i opłacały je, a przewoźnik w ostatnich tygodniach ze względu na trudną sytuację taborową, musiał wprowadzić autobusową komunikację zastępczą. To jest właśnie zniechęcanie pasażerów do kolei. Proszę tylko i wyłącznie podziękować Panu Prezesowi Arturowi Martyniukowi, który wstrzymał naprawy rewizyjne jednostek elektrycznych EN57, które powinny jeździć m.in na trasie Gliwice-Kędzierzyn i wystawił na sprzedaż wagony oraz lokomotywy spalinowe, które powinny jeździć na trasie Kędzierzyn-Nysa, a zapewne zostaną zezłomowane. Przypominam, że jest to dobry i sprawny tabor tylko wymaga przeglądu technicznego jak w każdym samochodzie i autobusie. Zatem przewoźnik, który dysponuje flotą taboru i realizuje połączenia kolejowe w całym kraju powinien zadbać o tabor, żeby cykl przewozowy był zachowany, a w razie usterek czy defektu miał na rezerwie składy, które zastąpią składy, które będą w tym czasie naprawiane. Przewoźnik Polregio niedawno zamówił 200 nowych składów ale składy zobaczymy dopiero pewnie za jakieś minimum 5 lat, zatem do tej pory na kolejne 5 lat powinna być wykonana dla pojazdów trakcyjnych. Niestety Polregio ma to w poważaniu, a pasażer na tym cierpi. A co na to Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. i samorząd województwa do którego Przedsiębiorstwo należy???
Co oznaczają problemy z taborem? Sprzedali? Ukradli im? Szwagier kuzyna cioci radnego z pis jest tam prezesem?
A może redakcja dowiedziała się szczegółów tak dużej liczby braków taboru gdyż coś tu śmierdzi.
Redakcja niczgo się nie dowie. A gdyby nawet, to nie napisze. Bo redakcja to cienki bolek jest.
Głupi ludzie te pisiaki i platfusy. Macie siano zamiast mózgu idlatego się tak opluwacie. Prawda jest zgoła inna. To nie tabor tylko brak personelu a właściwie maszynistów. Na stronach PUP K-K jest jak byk zapotrzebowanie na maszyniste do PolRegio…. Odkąd na przemian rzadzą platfusy i pisiory jest taki burdel w tym kraju. A wy głupole im wierzycie.
Chciałbym tylko przypomnieć głąbom i nieukom – będących wyznawcami i fanami PełO 😆, że:
W czasie rządów Platformy anty-Obywatelskiej w 2009 r – aby dokopać Polakom – połączenia regionalne zostały ODŁĄCZONE od PKP!!!!😕
Wtedy specjalną ustawą PeŁo utworzyła POLEGRIO, które podlega Urzędom Marszałkowskim . 😜
Również połączenie kolejowe KK-Nysa podlega Marszałkowi Województwa Opolskiego.
Ale głąby będący wyznawcami PeŁo 😆, chyba nie jarzą, że zarówno Sejmik Opolszczyzny jak i Urząd Marszałkowski są zarządzane przez – UWAGA !!!… – WŁAŚNIE – przez Platformę anty-Obywatelską😆😜
Dlatego zwracam się z apelem i z PO-stulatem do tychże głąbów i lemingów, żeby chociaż trochę ruszyli swe szare komórki i pretensje o nędzne funkcjonowanie pociągów regionalnych – żeby kierowali PO-d adresem swoich oszukańczych guru 🤭😆
Ale zdaję sobie sprawę, że takie PO-stulaty, może będą spełnione dopiero PO stu latach 🧐
Dlatego tylko życzę dużo zdrówka i dalszego DOBREGO samoPOczucia wyznawcom PeŁo oraz dalszego oglądania TVN 🤣
Ale życzę też , aby chociaż troszeczkę ruszyli swe szare komórki. 🥳 😆
O ile jeszcze coś takiego jeszcze PO-zostało biedakom pod sufitami 😎