Kolejki w kędzierzyńskim wydziale komunikacji to już historia. Wszystko zmienił system informatyczny

11

Po wprowadzeniu w wydziale komunikacji starostwa elektronicznego systemu kolejkowego, obsługa mieszkańców odbywa się właściwie na bieżąco. Sprawdziliśmy terminy.

By odebrać prawo jazdy najbliższy termin to poniedziałek, tak samo w przypadku wydawania dokumentów związanych z rejestracją pojazdów oraz wpisów w dowód rejestracyjny adnotacji: gaz, hak, Vat, Pit, Cit, czy też zgłoszenia zbycia, nabycia pojazdu. Tu wolne terminy także zaczynają się już po weekendzie!

Nieco dłużej poczekamy na rejestrację pojazdu, dlatego, że takich wniosków jest po prostu najwięcej. Przypominamy, że na rejestrację używanego samochodu zakupionego poza granicami mamy 30 dni, tak samo w przypadku samochodów krajowych, tu na zgłoszenie nabycia bądź zbycia pojazdu również obowiązuje 30-dniowy termin.

By umówić się do wydziału komunikacji bez dzwonienia do urzędu, wystarczy wejść tu https://www.bezkolejki.eu/spkedzierzyn

Proces zajmuje małą chwilę!

Jeśli jednak zdecydujemy się zadzwonić, to by nie tracić czasu na szukanie właściwego numeru telefonu, wprowadziliśmy jeden – 77 405 27 35. Obojętnie z jaką sprawą dzwonimy, wybieramy ten numer i dopiero potem temat rozmowy.

11 KOMENTARZE

    • Chyba żartujesz. Teraz trzeba zatrudnić informatyków od programu, speców od firewalla, techników od sapera i znawcę pasjansa.

    • No i co teraz zrobią z „umyślnymi” na stanowiskach za biurkowych? Może stworzą jakieś nowe, dziwnie brzmiące, ale za to dobrze płatne, jak dla pewnej pani, która okazuje się, nadaje się na każde.

  1. Szkoda tego miejsca, traci urok i klimat. Moja percepcja wydziału komunikacji to ok 30 lat wstecz. Zawsze to samo, marudzenie na kolejki i powolność urzędników.

  2. Teraz oczekuje się w domu w kolejce i nie przeszkadza urzednikom. We wszystkich większych miastach zlikwidowano ten system bo nagle okazało się ze termin oczekiwania jest dłuższy niż 30 dni a w urzędach pustki, ale w Kedzierzynie się sprawdza.

  3. System działa. Najwięcej „ale” mają handlarze, którzy teraz muszą cierpliwie czekać na swoją kolej nie zasypując urzędników stosem dowodów. Brak kolejek to też efekt odpowiedniej liczby pracowników. Zmniejszenie ich ilości doprowadziłoby do wydłużenia czasu oczekiwania na obsługę. Wiem bo miałem przyjemność rejestracji pojazdu przed i po wdrożeniu systemu. Brak tłoku i załatwienie mojej sprawy w 15 min zasługuje na pochwałę. Jednak Polak jak nie wystoi całego dnia w kolejce to tak jakby niczego nie załatwił

Skomentuj