Inwestycja w porcie zawieszona. Jest list prezesa spółki Kędzierzyn-Koźle Terminale

21
List inwestora na początku czwartkowej sesji odczytała prezydent Sabina Nowosielska.

Na początku dzisiejszej sesji rady miasta prezydent Sabina Nowosielska przeczytała list spółki Kędzierzyn-Koźle Terminale S.A. na temat tymczasowego zawieszenia procesu inwestycyjnego na terenie portu Koźle.

List inwestora na początku dzisiejszej sesji odczytała prezydent Sabina Nowosielska.

Jest to smutna informacja, która może negatywnie wpłynąć na wizerunek miasta w oczach inwestorów i zahamować jego rozwój. Odbudowa zdegradowanego portu została niestety skutecznie zahamowana. Pełna treść listu:

21 KOMENTARZE

  1. Szkoda słów, to zwykła pożywka dla gawiedzi. Wszystko rozgrywa się na „górze” i znając życie chodzi o coś zupełnie innego.

      • no jak „Wyborcza” napisała to na pewno trzeba się wstrząsać gdyż ta gazeta powszechnie jest znana ze swojej nadzwyczajnej, fenomenalnej wręcz bezstronności i rzetelności dziennikarskiej….
        O apolityczności na światowym poziomie nawet nie wspomnę.

        • Paczpan, Jeju wierzy, że tylko Kurwizja jest bezstronna i rzetelna. Oczywiście bezstronne jest jeszcze radio i telewizja z Torunia, Gazeta Polska, „w Sieci” i „Do Rzeczy”. O Jeju, nie pamiętasz, jak przed ostatnimi wyborami samorządowymi (i parlamentarnymi też) władza i „dostojnicy” pisowscy obiecywali wyborcom w wielu okręgach, że jak ich przedstawiciele wygrają, to będą takie a takie inwestycje? Właśnie w Kędzierzynie jest typowy konflikt interesów. Jest inwestycja „zaklepana” przez niepisowskie lecz Nowosielsko-Platformiane władze miejskie, więc góra chce miasto ukarać, udając, że to nie oni. Chyba nie powiesz, że Maruszczak z bejsbolem udał się do zarządzanych przez namiestników pisowskich PKP i na nich wymusił blokadę inwestycji?
          Paczpan, jaki to ten Jeju mądry, widzi coś nierealnego.

  2. Kibicowalem od poczatku tej inwestycji, swoja droga KK Terminale mimo braku dostepu do bocznicy kolejowej ma wybudowana droge dojazdowa.Takie zawieszenie budowy nie daje nadziei na ukonczenie. Przekop mierzei wislanej tez stoi w miejscu chociaz to sztandarowka obecnego rzadu!!

  3. A co na to premier? Słyszałem,że ostatnio zabiera się bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych. Może by też rozwiązał sprawę impasu KKT? Gdyby go tak ładnie poprosić, albo co?

  4. A miało być tak pięknie,barki,wagony,tiry,a co mamy zostały zbiorniki jak na polu południowym za komuny i koniec prywatnej inwestycji.plakac się chce z tej pseldo konkurencji,PKP nie jest w stanie wszystkich obsłużyć a program Odra wsadźcie między bajki

  5. Przejścia dla pieszych też są bardzo ważne,barany nie będą musiały podnosić głowy z nad smartfonów,sam byłem świadkiem jak panna odbiła się od autobusu na przejściu,miała więcej szczęścia niż rozumu,no ale cóż zawsze kierowca winny

  6. KE tez nic nie pomoze, Zelbeton partyjny twardy niczym stop tytanowy, a wszystko przez to ze ministerstwo rozwoju rolnictwa i wsi, chce chodowac karpie w basenach portowych, minister Sawicki zdolny agronom!!

  7. Historia lubi sie mscic na tworcach histori- przekop mierzei wislanej tez nie dojdzie do skutku , i nie ekolodzy ani Rosja czy KE to zniweczy, tylko sama natura zrobi porzadek. Klatwa jest nieuchronna!!

  8. W sytuacji gdy są wyraźne plany odbudowy transportu rzecznego Polsce oraz gdy krystalizuje się budowa kanału Odra-Dunaj, sprzedawanie portu pachnie dywersją na kilometr. Do tego wybudowanie z publicznych pieniędzy nowej drogi do portu i remont śluzy:
    https://kk24.pl/duza-modernizacja-sluz-slawiecice-i-nowa-wies-na-polmetku-komory-polnocne-gotowe/

    Takich miejsc się nie sprzedaje.
    Porty i lotniska są zawsze miejscami strategicznymi, w każdym szanującym się państwie.

Skomentuj