BAT z nową strategią „lepszego jutra”. Nie tylko dla palaczy!

    1

    Generowanie coraz większej części przychodów z produktów alternatywnych, ograniczenie wpływu działalności na zdrowie konsumentów oraz realizacja zobowiązań środowiskowych i społecznych – to główne filary nowej strategii British American Tobacco, której celem ma być „lepsze jutro” [ ang. A Better Tomorrow ]. Strategia wdrażana jest od wiosny.

    BAT jest jedną z wiodących sieci multibrandowych z branży dóbr konsumpcyjnych. Dostarcza tytoń i inne produkty nikotynowe milionom użytkowników na całym świecie.  Zatrudnia ponad 55 tys. osób, jest liderem rynku w ponad 50 krajach i posiada swoje fabryki w 48. Strategiczne portfolio składa się z globalnych marek papierosów i wciąż poszerzanej gamy produktów
    o potencjalnie obniżonym ryzyku, do których zaliczane są papierosy elektroniczne i urządzenia do podgrzewania tytoniu.

    Człowiek i środowisko w centrum uwagi

    Zdaniem szefa sieci sprzedaży BAT, Marcina Mielcarza, „lepsze jutro” to dojrzałe wybory dokonywane w oparciu o szereg różnorodnych możliwości, które firma chce oferować swoim klientom. – Dlatego wciąż rozwijamy portfolio wyrobów tytoniowych, tak, by były satysfakcjonujące dla konsumentów i zaspokajały ich potrzeby. Coraz bardziej istotnym trendem jest dzisiaj ograniczanie ryzyka związanego z używaniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych, dlatego naszym celem jest zwiększenie przychodów z produktów alternatywnych, a tym samym ograniczenie wpływu naszej działalności na zdrowie. Lepsze jutro to także zapewnienie zrównoważonego rozwoju, dlatego chcemy zrealizować szereg zobowiązań środowiskowych
    i społecznych, wśród których jest osiągnięcie do 2030 r. neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. W rezultacie przechodzimy od działalności, w której zrównoważony rozwój zawsze był ważny – do działalności, w której jest on priorytetem.

    Mariaż biznesu z nauką

    British American Tobacco podkreśla zaangażowanie w  innowacyjne projekty i badania realizowane w centrach badawczo-rozwojowych.  Wśród nich, w tym działającym w Polsce,
    w Poznaniu. eSmoking Institute jest pierwszą w Europie instytucją wyspecjalizowaną w badaniu płynów i aerozoli stosowanych w e-papierosach. Jest on powiązany z należącą do BAT największą siecią dystrybucji papierosów elektronicznych w Europie – eSmoking World.

    – Dzięki kompleksowym analizom laboratoryjnym jesteśmy w stanie oferować produkty
    o potencjalnie mniejszej szkodliwości dla palaczy, jak e-papierosy Vype. Chcemy zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów, a przy tym stajemy się firmą, która definiuje się na podstawie wsłuchiwania się właśnie w ich preferencje, co więcej – w ich przewidywanie
    – mówi Marcin Mielcarz. Dodaje, że jednym z elementów współtworzenia „lepszego jutra” dla dorosłych konsumentów, (bo tylko do nich, jak podkreśla,  kierowana jest oferta firmy), jest oferowanie nowych alternatywnych możliwości wyboru, potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia
    i otoczenia. Więcej można się o nich dowiedzieć za pośrednictwem kampanii „Masz wybór” (www.maszwybor.pl), za którą stoi koncern.

    Materiał powstał we współpracy z Partnerem

     

    1 KOMENTARZ

    1. …produkty o potencjalnie mniejszej szkodliwości dla palaczy….
      …potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia i otoczenia…
      W XXI wieku powinno uczyć się dzieci, że dla zdrowia, dla życia nie ma półśrodków. Dorosłych należy przekonywać, że zawsze warto przerwać palenie.
      Redakcjo!!! Dlaczego???

    Skomentuj